Zıttını tanıdıkça, yaşadıkça anlamaz mı insan herşeyin kıymetini?

Siz bu konuda ne düşünüyor sunuz?
Zıttını tanıdıkça, yaşadıkça anlamaz mı insan herşeyin kıymetini?


Her şeyi tam tersiyle yaşayacak,
tam zıttından öğreneceksin demişler...
Ne de doğru...
Çirkinin içinde bulacaksın güzelliği...
Yalanı gördükçe keşfedeceksin dürüstlüğün eninde sonunda nasıl yükseldiğini...

Zıttını tanıdıkça, yaşadıkça anlamaz mı insan herşeyin kıymetini?
Cevapla