Çoğumuz bazen sevdiklerimize hor davranabiliyoruz.. Özellikle ana ve babamıza karşı.. Bazen de elimizin altindaki güzellikleri göremeyebiliyoruz.. Ancak onlari kaybedince anlıyoruz.. ve bazen de iş işten geçince.. O yüzden geç olmadan, iş işten geçmeden, ölüm kapıyı çalmadan sevdiklerinizin kıymetini bilin..
Neden insan varlığında kıymetini anlamayıp, yokluğunda kıymetini anlıyor?
İşte bunun kıymetini bilen bir elin beş parmağını geçmez. Herkes öyledir bir şeyi elde edene kadar delisi oluruz elde edince değeri kalmaz. Fıtratımız bu.
öyle sevdiğim insanı canı çıkana kadar bezdirdim gitmek istediğinde anladım kaybediyorum ve kıymetini anlıyorum ondan bir şans istedim ve verdi çok şükür kurtarmaya affedilmeye çalışıyorum.
En İyi Cevaplar