Kaybetmeden insan neden değerini bilmez ki gidenin, hayatındaki insanın kıymetini bilmesi için onu kaybetmesi mi gerekiyor?


Kaybetmeden insan neden değerini bilmez ki gidenin,  hayatındaki insanın kıymetini bilmesi için onu kaybetmesi mi gerekiyor?
Bir çok insan hayatında iken birilerinin kiymetini bilmez
hor kullanır kırar incitir
biraz kırar sonunda canını acıtır
içten içe o insanın aslında kendinden uzaklaştığını fark etmez
bencildir kendisini vazgeçilmez sanır belki.
Ama sonunda o kırdığı incittiği kıymet bilmediği kişi bir gün ansızın çeker giderse hayatında
işte o zaman pişman olur ve o kişinin kıymetini anlar
Peki size göre birisinin değerini anlamak için illa onu kaybetmek mi gerekiyor?



Kaybetmeden insan neden değerini bilmez ki gidenin, hayatındaki insanın kıymetini bilmesi için onu kaybetmesi mi gerekiyor?
Cevapla