Birinin kıymetini anlamak için ille de kaybetmek mi gerekiyor?

Yav iyi güzel hoş da neden zamanında bisiler yapmadın demezler mi adama.. erkek milleti neden böyle konudaki şahıs için çok şeyler yaptım zamaninda iplemedi beni şimdi kalkmis böyle yazıyor djdjdj bu arada ritüel yapmıştım buna o tutmus galiba başka açıklaması yok 😅🥴

Birinin kıymetini anlamak için ille de kaybetmek mi gerekiyor?
Birinin kıymetini anlamak için ille de kaybetmek mi gerekiyor?
Cevapla