AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
291Cevap
Dünya b*k gibi. Eğer bir çocuk dünyaya getirirsem bu çocuğun ağzına s*çmak olur.
Anne olmak en büyük hayalimden bir tanesidir. Doğal olarak isterim tabii ki.
Dünyada yaşanılası yerler olduğuna inanıyorum. Ama Türkiye çocuk yetiştirmek için yanlış bir ülke
isterim tabi baba olmak ama şu zamanda gerçekten zor. çocuklar anne babalarından çok arkadaşlarıyla vakit geçiriyor bizde öyleydik. ama bana baba diyen bir kızım olmasını çok isterdm çünkü çok sevimliler :)
elbette cogu kisi ister bu dünyada anne baba olmak gibi başka güzel bir duygu yok
önemli olan zoru başarmak, bu kadar günah içinde gül yetiştirebilmek. bir gün inşallah.
Basarirsn sn
@RayOwens tanışıyor muyuz?
Isterim
ben istemem. iyi günler.
Ya bırakın bu ayakları insan olmayı başarında çocuk yapmak çok kolay. önemli olan dünyaya getireceğin çocuğa insan olmayı öğretebilmek. insan olmayanların çok çocuk yapması sonucu bu dünya bu hale geldi.
Babam hergün benim gibi piç ruhlu it herifi dünyaya getirdikleri için pişman olduğunu söylerken annem ne kıvancın ne çağatayın ne kenanın yanıma yaklaşamıcağını söyleyip iyiki dünyaya getirmişim diyo!!😏😎 bu sayılır mı?😎😊😃
kızları bilmem de erkekler giderken birini bırakmak ister bana göre böyle çoğu kişiyede göre böyledir eminim
güzel bir soru..
valla ben bu işe artık karar veremiyorum... bazen istemiyor olmam daha ağır basıyor..
bu alçak dünyaya çocuk getirmek istemem !!! Yaa baksana şu dünyaya şerefsizliğin önde geldiği bir dünyada nasıl anne veya baba olmayı düşünürsün?
Şu anda cevabım hayır olur çünkü hayatta kalma deneyimim bir öğrenci olarak fazla yararlı olmaz ama gelecekte düşünülebilir.
Çok saçma buluyorum şu soruyu çocukların eğitimcisi sizsiniz siz doğru eğitimi verirseniz çocuklarınızda doğru yetişir.
Bu dünya ya ben bile gelmemeliydim yanlış dönemin çocuğuyum en az 100 yıl vardı daha benim dünya ya gelmeme
piç gibi çocuk yetiştiriyorlar sonra bu dünyaya çocuk getirilirmi diyorlar, insan gibi insan yetiştirinde dünya güzelleşsin işte cocugum olsun isterim adam gibi yetiştirmeye çalışırım, Adolf hitleri de bir anne dünyaya getirdi Hz. Muhammet'i de
Yıllarca yaşamak ve bir gün ölmek için geliyoruz. ''Bu dünya'' terimi kullanıldığına göre, sen hayatından memnun olanlardan değilsin. Şükür ettiğim her saniye, çocuğum dünyaya hazırdır :)
Güzel bir his sonuçta o his için ne kadar uğraşan insan var çocuğunun olması çok kutsal bir şey o zorluklara da katlanması gerek ailenin o kadarını da yapsınlar yani. O sevgi çok bambaşka ama
dünya herkesin penceresinden farklı görünüyor güzelim... o kadar karamsar ve umutsuz olma... bu geçici regl dönemidir, geçer..! :) gülümse lütfen..!
Böyle gittikçe kuraklığın, çevre kirliliğinin arttığı ve barışın sağlanamadığı dünyaya hayır
Ben derim ki herkes adını sonraki nesle taşımak ister bu kadar düşünülmez bile
Ne çocuğu ya belki olablır:) ama kedi alıcam çok tatlılar 🐱 🐱 🐱 🐱 🐱 :)
Gelecek çok belirsiz hem ahlaki hemde dünya insanları taşımakta zorlanıyor...
Oğlum olsa ne güzel olur sevdigim adama benzeyen :) Kızımda olsun tıpkı ben :))
Korksamda etsemde getiricem bir bebegm olsun isterim sonucta ama harbi hem yeni nesile bakiyorum hem su dunyaya berbat herkes cikar pesinde olmus
Evet layıkıyla çocuk yetiştirebileceğime inanıyorum
Ben pek istemiyorum ama belki ilerleryen zamanlarda kararlarim değişebilir. s
Ya ben sırf onun için evlenmek istiyorum ya çocuk sevgisi başka bir şeydir bence
isterim ama evlenmeyicem bu yüzden evlatlık edinicem
Bahçede gül yetiştirmek basit ve sıradan bataklıkta gül yetiştirmek asıl mesele cano
Bilmiyorum ama zor. çok iyi düşünmek lazım dünya kötü..
Dünyaya belki, Dinci Türkiyeye asla.
eksileri göreyim dinciler :)
Isterdim anne babalik duygusunu yasamak gerek bence
Benim bir kızım var iyiki var onsuz hayat düşünemiyorum
Türkiyeye getirmem
Yurtdışında yaşarsam yaparım bir çocuk
Hiç yurtdışına çıkmamışsın sanırım
çıktım
her ne kadar yasatmak ve buyutmek cok zor olsa da masum sirin bir bebeginin olmasini kim istemez
yok :) öteki dünyaya gidip cehennemde ateşli bir şekilde jennıfırcığımla çocuk yapmak istiyorum, onun fikri aslında
2 Tane olsun istiyorum ama olacak mı? kısmet artık ^^
fbcdn-sphotos-e-a.hubatka.cz/.../...65546187_n.jpg
böyle bir çocuk olabilirdi
tabikide getirmek isterim sonuç olarak çocuk aileyi yansıtır sen nasıl yetiştirirsen öyle devam eder çevresinide ona göre seçer sonuçta dünyayı kötüleştirende biziz iyi yapmakda bizim ve diğer neslin elinde :)
ne çocuk nede bir kadın hayatımda istemiyorum. YANLIZLIK en büyük arkadaşm benim allahtan başka bişi istememem
Anne olmak isterim tabikii. O dedigin sekilde dusunursek ölmemiz gerekir bu dunyada yasamakta sacma olur sadece cocuk getirmek icin degil yani :
sana ya da başkasına öğreten oldu mu sanki herşey kendince olup gidiyor hayattan ne kadar memnun olmasam da.. çocuk iyidir güzeldir
Ben ve benim gibiler bu dünyaya nice çocuklar getirdi. Erkek : Umut, Güven, Barış Kız : Sevgi, Adalet, Çiçek
Dogan cocuklar anne babasinin aynasi olur. eger iyi biriysen cocuguna bunlari senn ogretmesen bile o her an senden biseyler kapar..
Elbette çocuk dünyaya getirirdim,
yoksa bu dünyayı kim kurtaracak :)
Bu Türkiyedemi? Hayır istemezdim.
lütfen değiştir şu profil resmini, korkuyorum ya :(
Dünya hep böyle zaten öyle böyle kötü durumu yok da çocuk yapmaktan ziyade çocuk yapma aşamasını yapmayı tercih ederim ben yine de.
ben çok dusundum ve getirmek istemezdım çunku ben bıle geldıgıme pişmanım
babasını üzüp senin profilindeki gibi bir ruh haline sahip olacaksa tabiki hayır.
Benim gibi bir arsız evladım olacaksa yani bana huyları benzeyecek se hayır kendi kendimin evladı olsam kendimi sevmem inatçı huysuz bir kızım ama beni severler:):)
elbette nesi var dünyanın bukadar karamsar olmayın aksi olsa ayaklarımıza taş baglayıp denize atalım kendimizi yaşamayalım aynı şey dünyaya bir şeyler bırakmak lazım bizden olan
o kadar çok çocuk gelişim kitabı okudum ki eğer çocuk yapmasam emeğime yazık olur
Bilmem güzel olurdu herhalde. Senden bir parca sonuçta
Evlenmek isterim ama bu dünyaya Çocuk getirmek hayatta olmaz
Bana mantıksız geliyo ona bu dünyadaki eziyetleri çektirmek hiç istemem yanlış mı düşünüyorum?
Bu dünyanın benim yetistirecegim cocuklara ihtiyaci var :D
Tabiyiki isterim, birşeyler giydirmeyi cok severim herhangı birşeye :D o cocugun benden çekeceği var şimdiden hayal ediyorum saçları yaparız ayakkabılar gömlekler puaha :D
Artık çok geç Yolda..
Oyy çok güzel bir duygu Rabbim hayırlı ömürler versin
Amin Teşekkür ederim
Oğullarım olucak ve onları angaragücümün maçlarına götürücem :)
düşünsene ben gibi olcak her yerde olcaklar süper olur l*n
Dünyaya getirilen çocuklar kabul edilir...
pluton a. ş