AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
291Cevap
isterdim ama keşke daha temiz bir dünyaya getirebilme şansım olsaydı...
Bunu kim istemez ki bir anne ya da bir baba olmayı. Her ne kadar kötü olsa da bu dünya o umut olacaktır bu karanlık dünyaya.
yani insanın içine düşmüşse (sevgisi) onu içerde daha fazla tutamayız, değilmi:)
:D istemekle olmuyor ben istemiyordum ama geldi iyikide GELDİ
getirmek istemezdim ama bebekleri çocukları görünce dayanamıyorum:):):)
Bu Dunyaya cocuk getirmek istemem ama bir yandan da annelik duygusunu merak ediyorum. Benden bir parca. Kucuk minik bir parca..
hayır istemiyorum arkadaş etrafımdaki anneleri gördüçe hayattan soğuyorum
soyumu devam ettirmek isterdim kanser hastalığı ve kellik genetis diş döküntülerini saymıyorum zeka olarakda oldukça geriyiz asla çocuğumun böyle olmasını istemezdim evlatlık alabilirim ama soyumu devam ettirmem
ben cok isterim anne olmayı. cocuklar umut demektir.
Bence de getiririlmemeli yani. Hele profilinde zombi resmi falan olan kızları kısırlaştırmak gerekir.
Marsa çıkar orada doğururuz biz de :P Çok karamsarsınız.
evet evlenirsem bir gün kısmet olursa isterim.. dünya kötü ama bu sevgi başka bence...
iyi ya da kötü çocuk sahibi olmak şart , bu dünya kötü bu dünya acımzasız diye çocuk yapmamak saçmalıktır senin söylediğin sözler aynısını ajda pekkan söyledi ve hiç tasvip etmiyorum
tabikide isterdim yaşam acısıyla tatlısıyla kutsaldır.
Sapsari mavi gozlu sirin mi sirin bir kiz bebegimin olmasini isterdim cok tatli oluyolar
Tabi cok isterim de yetistirmek icin iyi bir yuva olmali.
İyi bir is ve esin varsa kesinlikle dusinulmeli anne baba olmak
Çocuk için gencim ama bana göre çocuk çok güzel bişey onunla dünyan daha güzel olur
Senin o çocuğu nasıl yetiştireceğine bağlı ama imkanı olan ay da doğursun, tavsiye.
Ben de 2 çocuk dünyaya getirmek isterdim sonuçta düzgün baktıktan sonra Allah ın izniyle sevdiğim biriyle evlendikten sonra Güzell :)
tabii ki isterdim kim istemez ki çocuğunun olmasını sen dünyanın nasıl olduğunu neden önemsiyorsun ki?
Evet bu dünyada baba olmak herkesin isteğidir ve bende o güzel duyguyu yaşıyorum
Yorumlara baktımda biraz güldüm ya. çocuk getirmek ister miydiniz? demişsin erkekler çocuk doğuramaz bazı dallamalar doğurmak istiyor galiba :D
Mart ayında bir bebek dünyaya getirdim. insallah en iyi şekilde yetiştireceğim..
baba olmak isterdim ama işte çocuğumun annesi olacak bir kezban bulamadım..
Aslında çok sevimli olur ama istemiyorum evladımın bu dünyanın kahrını çekmesini. Çocuk düşünmüyorum.
Tabikiisterdim dunya ne kadar kotu olursa olsun ailenin guzel yetistirmesi onemli olan o konudadad kendime guveniyorum i
getirip napıcan kı cocugu boyle tehlikeli ve acımasız dunyaya bu dunya unu hak edıyor ayrıyetden evlılıge de karsıyımdır
Neden olmasınki? Zaten kendi yaşadığım acıları ve yanlışları öğretebileceğim, güzellikleride vermem gereken başka kim olmalıki? Tabiki çocuklarımın olmasını çok isterim.
Anne baba olmak güzel birşey de bu dünyaya çocuk getirmeyi hiç istemiyorum açıkçası.
Bu o kadarda kotu bisey deqil bu hayat dediqin snn yasam stilin. p
ya dünyayı zombiler mi bastı? kusuru dünyada değil kendinde ara
istemeyen yoktu bunu sanırım aklı başında bir insan bunu ister
Çocuğa dünya getirmek isterdim ama işte. .
Güzeldi teşekkürler
Bu dünyaya insan çocuk getirmek değil insan yetiştirmek önemli olan. eğer böyle düşünüyorsan sen de vazgeç mücadele etmekten yaşamaktan. gerçi işin nasip kısmet noktası da var.
Çocuk yetiştirip büyütmek gerçekten kolay değil. Ama Cocugumun olmasını ona herşeyi öğretmeyi anlatmayı çok isterim.
Bu dunyaya cocuk getirmekmi? Yok biz marsta iyiyiz simdi dunyaya getirmeyelim cocugu
Ona bu dünyayı değiştirmek için benimkilerden daha iyi imkanlar sunacak duruma gelene kadar çocuk yapmam.
Birtane getirdik ellerinden öper. Dünyanın en zor şeyi insan yetiştirmek, dünyaya insan getirmek değil. Onu anladım.
getirmek istemem ne gerek var kondom kullanıyorum zaten her zaman :)
Bu konuda cvn yerine senle bir çalışma yapmak gerek :)
Ewet bir oğlum olsun isterdim gözleri. Sewdigime benzeyen:):)
Cokkkkkk cocukda ama sadece sevmek icin bir düzüne
Kimse kimseye yaşamayı öğretemez insan düşe kalka bunu kendi öğrenir
getirmesek ne olucak * nüfus götümüzle mi artırıcaz... bidaka :D
istemezdim çünkü ya her anında yanında olamazsam ya ilerde benim anneme dediğim gibi neden beni doğurdun bu malca dünyaya derse ne açıklama yaparım ben
Hemide 6 tane bu dünyayı bir yerden düzeltmeye başlamak lazım
Neden olmasin sevdiklernle olan dunya guzel hele ki evlatla.. allah hayirli evlat versn hepimize
Tabiki onlar olmadan hayat hiç güzel olmaz onlar eğlence ve hayata bağlayan sebebler
dünyaya bakinca istemem ama asik oldugum adama bakinca ondan cocugum olsun isterim tabi :)
Bes cocuk istiyorum :) yalniz hatunu nasil razi edecem bilmiyorum :(
Ne güzel :)
Kizlarin cogu cok cocuk istemiyor ya neden :( Halbu ki cocuk iyidir ya soyle kucuk ufak tefek ortalikta kosturan minik bebekler olsa ne guzel olur :(
edit : oha icimde nasil bir cocuk sevgisi varmis l*n :(
Evett 4 tane cocuk getirdim iyikide dogurmusum diyorum allah kimsenin kucagini bos koymasin
Ne ara yaptın kız okadar çocuğu :)
20 yasinda evlenirsen olur :)
Hayır istemezdim. Nasılsa insan nesli tükenmez millet bakteri gibi çoğalıyor.
Doğma Çocuk Hayat Senide Harcar yazılı kamyon okumadınız mı hiç.
Doğanın kuralı bu tabiki istenir ama 1 2 den fazla olmaz
bu ruh halimi düşünürsek benden baba falan olmaz. Şuanki dünyaya çocuk getirmek onun hayatını mahfetmek olur. Evlenmek de kendi hayatımı
asla getirmeyi dusunmuyorum etrafimda goruyorum adam cocuguna laf diemiyo ya bu nasil bir dunya olmuski getir buyut ve seni vurmaya kalkisn bole bir hatayi asla yapmam tek basima of dunya varmis
Evet, anne olmak mükemmel bir duyguymuş. Bu duyguyu hissetmeyi çok isterim. Zaten insan çocuğunu doğru düzgün yetiştirirse dünyanın kötülüğü ona pek zarar veremez.
ben merkür'e götürücem orda şartlar daha iyiymiş :D
Eve isterdim bu kadar kahpe dünyada şerefli ve dindar cocuk yetistirmek isterdim