AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
291Cevap
Çok karamsar bir bakış bu. Anne/ baba olmak hayatta bir insanın olabileceği en güzel şey. Daha fazlası yok bunun o kadar net söylüyorum.
Tabiki ileride anne olmak isterim ama böyle bir dünyaya çocuk getirilir mi orası düşündürücü gercekten
3 tane kızım olsun isterim. işten eve geldimmi "baba baba" diye bacaklarıma sarılsınlar. küçük kızlarımın isteklerini gözlerinden okumak isterim :)
Hayır istemezdim. Git gide daha çekilmez hale gelen bir dünyadan bahsediyoruz. Ya sonra benden hesap sorarsa?
Tabiki isterim baba olmak hele sevdigimden onu iyi korurum zaten luks bir hayatimiz olucak evlenince egiticem onu her konuda
valla türkiye ve afrika dışında düzgn bir ülkede isterdm
Elbette ama bunun için çok herken yaş 21 daha en az bir 26 yaşında olmam şart.. :)
Baba olmak isterim. Bu dünyaya getirmez isem başka bir dünyaya getirme şansım yok zaten :D.
tabi ki de istiyorum sevdiğim adamın bebeğini karnımda taşımak ona bakıp büyütmek kadar güzel bir duygu olamaz heralde
elbette isterdim. sonuçta biaz daha fazla sorumluluk ve fedakarlıkla yinede düzgün birey olmaları için elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirdim. ayrıca evlat sevgisi bir başka olsa gerek. çocuk özlemim depreşti iyimi :S
Dünya kurulduğundan beri acımasız yeni olmadı ki... dini eğitim, terbiye ve ahlak çok önemlidir, eğitimini iyi almış bir insan böyle bir soruyu zaten sormaz. çocuğuna vereceğin eğitim ve terbiyeyle acımasız dediğin bu dünyada yaşamasını kolaylaştırabilirsin. Aksi taktirde Dünyayı daha yaşanmaz hale getiren bir birey meydana getirmiş olursun...
Hayat senin vereceğin disiplinle alakalı değil
Bazen yaşanmayacak şeyler yaşanır
Bu zorluklarının çocuğunun başına gelsin ister misin?
Ben kardeşimin başına bir şey geldiğinde dünyayı yakıyorum bir o kadar da yıkılıyorum bir kendi kanımdan biri oldugunda daha acı verir
boyle giderse 100 yıl içinde neslimiz tukenecekmiş. zaten nufus cok fazla. tıp ılerlıyor ama gıtgıde hastalıklar artıyor. Ben istemem ama olursa da en fazla 1 tane
Evet ama çocuğuma vereceğim nasihatler, kendi çocukluğumda duyduklarımdan biraz farklı olurdu..
Sanırım bi' tanesi de şu;
"Biz okuduk, siz okumayın!" :)
Biz okuduk siz okumayın harika bu 😉
Devrimci bir çocuk isterim , benimle birlikte meydanlara çıkar :)
Kendi geleceğimden ve dünyanın bu durumunun muamma olmasından dolayı bu vebali alamam.
Yorum yapmışım bir daha yapayım..
Hayır çocuk düşünmüyorum bir çok kişi bu sebepten beni sanki çocukları sevmiyormuş gibi kötü gözle bakar aksine ben bile kendi geleceğimden endişe duyarken küresel ısınma olsun vs. bu dünyaya çocuk getirip onun vebalini nasıl alırım bilemiyorum. Bence o 3 4 çocuk yapanlarda gerçekten cahil insanlar bu devirde 1 çocuğa zor bakıyorsun eğitimi gibi şeylerle çok uğraşman gerekiyor birde 3 4 çocuk olunca bunlara yetişmek imkansız e tabi aksatıyorlar ve çocuk büyük boşluklarla bir birey oluyor. Çocuk dünyaya getirmek bir meziyet değil ha annelerin kutsallığına diyecek lafım yok ama bireyler daha kendini yetiştiremeden yeni bir bireyi yetiştirmeye kalkıyor bunlar cahillik örnekleri sadece..
Sorunun aslı biz nasıl daha iyi birer anne baba olabiliriz olabilirdi. Doğacak çocuğun bir suçu yok sen onu ekonomik gücün ve şartların yeterliliği ile düzgün büyütebilecekmisin. Sorumluluk alabilecek misin?
Bu dunyaya getirmezsen baska bir dunyaya da getirme sansin yok
İsterdim ve asla ebeveynlerimin beni yetiştirirken yaptığı hataları yapmazdım
sevdiğim insan yanımdaysa ve iyi bir baba olabileceğine inanıyorsam, imkanlarım yeterliyse ve anne olmak için yeteri kadar büyümüşsem neden olmasın
En çok istediğim şeylerden biri de çocuk sahibi olmak ^^ Bence kesinlikle çok güze bir şey
Anne olmak isterdim. Evleneceğimi sanmıyorum ama evlenirsem mutlaka çocuk sahibi olurum
O duyguyu tatmak isterim de bu dünyada bu bencil insanların arasına onu rahatça salamam ://
Sevdiğim kişiden evet ona ait bir parça o çocuğu eğitmek yetiştirmek ailenin işi dünyanın değil
Her insan sevdiği insandan çocuk sahibi olmak ister bence, ben çok istiyorum mesela:)
ben isterdim aslında ama benden iyi bir anne olur mu bilemem o yüzden cesaret edemem heraldee
bu dünya hiç bir zaman mükemmel değildi herkes öyle düşünseydi insan nesli yok olurdu heralde :)
Ben yaşamayı beceremedim bu dünyada daha kaldı ki çocuk pehh
Beraber bakariz
dünyayı böyle yapan biziz. doğal olarakta düzeltecek olan da biziz.
kesinlikle bir cocugum olsun istiyorum.
Bazen evet ama bazende hayır. Bebek yapmama ihtimalim daha yüksek.
Şu önümüzdeki 10 yıl içinde hayır. Belki de bu ülke sınırları içerisinde hayır bilemiyorum
Evet isterdim :) En iyi şekilde yetiştireceğime inanıyorum.
Mantikli olunca insan ya 2 ya da hic diyor orospularla ve it erkeklerle dolu bir dunyada cocuguna sahip cikmakta mesele
Dünya acımasız olabilir ama ben dogdugum zamanda acımasızdı allaha sükür bu yasıma geldim ve bende anne olmak istiyorum... senin gibi düşünülürse herkesi kısırlastıralım o zaman
Tabikide isteriz çocuk bu dünyanın en güzel şeyi çocuğumu vatana millete hayırlı bir evlat yapmak için elimden geleni yaparım zaten bu dünyayı kurtarırsa yeni doğacak çocuklar kurtarır
İstemem istemeyeceğimde ben dünyadan hayır görmedim çocuğum ne görecek? Geleceğimiz nükleer savaşlar bunun için bir kurban daha yaratmaya gerek yok.
Valla dünyaya getiripte cehenneme gitmesini istemezdim kalsin
Bir inasan yetiştirmek büyütmek bence insana gurur verir
kendim için değilse bile önce islam sonra Türklük adına nufus artışına ihtiycımız var..,
kendimiizin olunca zaten severiz
baba olmak isterim ama o anne nerede ki? bırak olmayım benim çektiğimi çocuklar çekmesin. en güzeli yok olup gitmek değil mi? acı çektirmeyeyim benim canımdan kandımdan birine.
Evet neden olmasın ki, belki benim çocuğum dünyayı değiştirecek birşeyler yapacak..
Bir çocuğum olsun çok isterim fakat böyle bir dünyaya ya da en azından bu ülkeye istemem
eğer olursam gördüğüm en iyi baba olacağıma eminim :d
senden olcaksa hayır kendi imkanlarımla olabilir ancak
He zaten gel çocuk yapalım diyordum bende
bu bir teklif mi :D?
Değil
Neden istemeyelim. Ortam ne kadar boktan olursa olsun.
Evladı yetiştirecek olan sensin. Ona verdiğin Adap, Ahlak ve Milli değerler ona nasıl bir yol izeleyeceğini gösterir. Dünyadan şikayetçi olma dünyayı bu hale getiren insanların kafa yapısını değiştir.
Yani büyük düşün YOLDAŞ ! :)
Kötü olduğu yönler kadar güzel olanlar da var. Mesela gökyüzüne uçuran bir salıncak , muz.. Bunları ona tanıtacaksam neden olmasın? Sadece onun mutlu olmasını isterdim o kadar.
öncelikle çocok ilgi ister eğer çocuğa ilgi göstermeyeceksen hiç düşünme etrafta çok sayıda serseri kopuk, tinerci fazlasıyla mevcuttur. Eğer bakacaksan yap bakmayacaksan bu saydıklarımın arasına bir eleman alırsın üstelik bu işte işsizlik sorunu olmaz. Maşallah etraf panayır gibi :)
Kesinlikle. Türkiye gençliği özünü yitiriyo kendi çocuklarımı geçmişini bilerek büyütürdüm bir çocuk bir nesil sonuçta.
Elbette isterim dünyaya güzel çocuklar yetiştirip vermeliyiz ki kötü insanların elinden kurtarsınlar bu dünyayı
Korkutucu bir dunya cocugum kiz olursa ya kotu arkadas bulursa? Ya koruyamazsam? Erkek olursa ya asi olursa ya savunamazsam?
evet baba olmak isterim bende çocuktum böyle bir kötü dünyada dogdum ama iyiyim
çocuğu nasıl yetiştirirsen öyle olur
Getirdim bile hemde ikizler :) Pişman da değilim hayat o masum yavrucaklarla güzelleşiyor :) Allah herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah.
toplum iyice kötüye gidiyo zaten ne çocuğu aslında büyük konuşmak gibi olmasın olcaksa erkek çocuğum olabilir ama büyük çoğunlukla hayır
Dünyada hicbir konuda adalet olmadıgını ve dunyaya gelmenin baya buyuk sorumluluklar getirdigini yasamanın asırı anlamsız olusunu hesaba getirirsek bence mantiksiz ha ama ben evlenirsem cocuk yaparmiyim yaparım evlat olmadanda olmaz. d
Bu günlere de şükür daha neler neler olacak bu dünyada. Umarım çocuklarımızın dünyası tertemiz olur..
Evet.. hem de 2 ya da 3 tane:) İçimde bir yerlerde umutlar var geleceğe dair. O yüzden pek pesimist davranamıyorum.
Benimle evlenirmisin
Kuvvetle muhtemel ki senden yaşça büyüğüm :)) Nitekim 3 ay sonra bulunduğum yaş aralığından terfi ediyorum :)
Evet isterim ve umarım bir gün olacağım da ama kesinlikle bu ülkede değil :)
istemiyorum bir kadinla da evlenmicem kendi derdim bana yetiyor elalemi başıma bela edemem
evet 2 kız çok isterim. kendi ailemden iyi kötü çok şey yasadım kesinlikle onların bana yaptıgı gibi yapmayacagım.
çocuk getirmeyeceğim diyenler akıl hastanesine görünsün
şöyle de bir ironi var. bebeğinize yaşam ile beraber ölümü de hediye ediyorsunuz.
Bu ülkede pek istemezdim. Bir avrupa ülkesiyse evet.