Psikolojim hiç iyi değil kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

Kendimi hic iyi hissetmiyorum durduk yere ağlıyorum gülüyorum hayattan da zevk almıyorum ha varmışım ha yokmuşum gibi hissediyorum geçen gün enistemin arkadası kuafor saçimi kestirmek icin ona gittim kizin psikolojisi bozuk demiş tedavi gorsun demis anladim ki disardan da belli oluyor ilaclara da baglı yasamak istemiyorum o yuzden doktorada gitmiyorum ne yapmaliyim?
Psikolojim hiç iyi değil kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla