Ne yapmalıyım psikolojim çok kötü?

Ailem beni 15 yaşımda kuzenimle nisanlamisti ben hiç istemiyordum. 17 de evlendik. Nisanliyken elliyordu öpüyordu igreniyodum taciz gibi sapık geliyordu. Sevmiyorum zaten hiç sevmedim de. Evlenince mecbur birliktelik oldu psikolojik baskılarla. İki çocuk oldu bunlardan. Şimdi 26 yaşımdayim. Hala köşe bucak kaçıyorum ayrı yatıyorum yan yana oturmaya bile tahammülum yok dokundurymuyorum igreniyom sevmiyorum istemiyorum. Akraba olduğu için ve 2 çocuk olduğu için bosanamiyorum. Cocuklarimsiz 1 gun bile yapamam. Doğulu da değiliz bu arada. Psikolojim berbat.
Güncellemeler
+1 yıl
Nişanlandığımizda ben 15 24 yaşındaydı. şu an ben 26 o 35
Ne yapmalıyım psikolojim çok kötü?
Cevapla