Kendimi psikolojik olarak kötü hissediyorum. Nasıl iyi olurum?

Kendimi psikolojik olarak kötü hissediyorum. Süresi depresyon halindeyim. Sürekli ağlama modundayım. Nasıl iyi olurum (lütfen yorum yapmak için yorum yapmayın)
Kendimi psikolojik olarak kötü hissediyorum. Nasıl iyi olurum?
Cevapla