Çok kötü hissediyorum, mutsuzum. Kendimi toparlamak için ne yapmalıyım?

Uzunn zamandır arkadaşım yok pandemiden beri , hiç sevgilim de olmadı sanki hayatı kaçırmış gibi hissediyorum ( genel ) ne bileyim dertleşecek kimsem yok en dipteyim gibiyim bi hiçmişim gibi hissediyorum bu durum da olup kendini toparlayan var mı benim gibi ya da anlayan 🥲

Çok kötü hissediyorum, mutsuzum. Kendimi toparlamak için ne yapmalıyım?
Cevapla