Çok kötü hissediyorum, mutsuzum. Kendimi toparlamak için ne yapmalıyım?

Flörtüm var ama cok gec cevap veriyor sanki beni takmiyormus gibi, evlenme yasina geldim hala hayatimda birisi yok

hic arkadasim yok, disariya cikinca tek basima vakit geciriyorum

isim var ama cok sessiz biriyim insanlarla cok konusmuyorum muhabbet edemiyorum pek biraz isten dolayi da stres oluyorum tabii

babamla kusum konusmuyor benimle

Kendimi cok kotu hissediyorum…

Çok kötü hissediyorum, mutsuzum. Kendimi toparlamak için ne yapmalıyım?
Cevapla