İçimizden geçirdiğimiz kötü şeyler gıybet oluyor mu?

ne dışımızdan kendime söyledim ne de başkasıyla dedikodu yaptım içimden vay sürtük diye geçirdim :D saydırdım falan ama kimse de duymadı bu gıybet olur mu? bilenler cevaplayabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
“Göklerde ne var, yerde ne varsa hepsi Allah’ındır. İçinizde olanı açığa vursanız da, gizleseniz de Allah sizi ondan hesaba çekecektir. Sonra dilediğini bağışlar, dilediğine azap eder. Allah’ın gücü her şeye yeter.” (Bakara 2/284)
İçimizden geçirdiğimiz kötü şeyler gıybet oluyor mu?
Cevapla