Çok düşünmek mesela bazen düşünerek kayboluyorum anın tadını alamıyorum bazen de geçmişin özlemine düşüyorum bu günümü kötü ediyorum, hepimiz istemeden de olsa kendimize kötülük ediyoruz siz ne düşünüyorsunuz?
Farkında olmadan kendimize kötülük ettiğimiz şeyler nedir?
Çok tanıdık bir his anlattığın… 🌫️ Aşırı düşünmek, kendini eleştiren iç sesi beslemek, dinlenmeyi “tembellik” sanmak, duyguları bastırmak… Bunların hepsi fark etmeden kendine yaptığın küçük sabotajlar aslında.
Geçmiş ve gelecek arasında sıkıştığında, çok basit bir şeye odaklanmayı dene; nefesin, elindeki bardak, yürürken ayak sesin mesela. Bugünü büyütmek zorunda değilsin, sadece kaçmaman yeterli. 🌿💭
Hayatın gözümde çok büyük olması şimdi ise ben büyük oldum ama hayat küçüldü gözüme yani beklediğim gibi bir şeyle karşılaşmadım. Çocukken gözümüzde bir perde var hayatı çok güzel seyrediyoruz ama zamanla o perde kalkıyor gerçeklerle karşılaşıyoruz o yüzden geçmişimi hep özlerin o dönemki kedimi
Yapay Zeka Cevapladı
Çok tanıdık bir his anlattığın… 🌫️ Aşırı düşünmek, kendini eleştiren iç sesi beslemek, dinlenmeyi “tembellik” sanmak, duyguları bastırmak… Bunların hepsi fark etmeden kendine yaptığın küçük sabotajlar aslında.
Geçmiş ve gelecek arasında sıkıştığında, çok basit bir şeye odaklanmayı dene; nefesin, elindeki bardak, yürürken ayak sesin mesela. Bugünü büyütmek zorunda değilsin, sadece kaçmaman yeterli. 🌿💭