Geç gelmesinin gerekli bir sebebi var ise pek bir şey düşünmem ama gerekli bir sebebi yok ise o zaman bu buluşmayı pek önemsemediğini göstermiş olur bana...
Tolerans tanınmamalı o anda karşı tarafı uyarmalıyız bir buluşmaya daha geç gelmemesi için çünkü ne kadar tolere eder iseniz o kadar çok kendinizden bir şeyler kaybedersiniz.
Tolerans gösterilmeli tabi ama rahatsızlık söz konusu ise dediğin gibi bunlar dile getirilmeli tolerans da bir yere kadar. 5 dk geç kalanla 50 dk geç kalan arasında da bir farklı olmalı :)))
Beklerim ancak o görüşme artık umduğum gibi gitmez bir ikinciside asla olmaz kaldıramam böyle bir terbiyesizliği nezaketten on dakika beklenir ama yarım saat beni öyle dikemez kimse ulu orta kendine saygısı olan insan tepkisini koyar kimse bulunmaz hint kumaşı değil.
Genelde vaktinde ya da erken giderim bekletilmek en nefret ettiğim şey olabilir bekletilirsem bırakıp eve dönerim ki dönmüşlüğümde var zaten beni tanıyanlar bekletmemesi gerektiğini bilir ona göre hareket eder