Arkadaş grubu buluşmalarına sürekli "geç kalan" kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ara sıra tabi ki aksilikler olabilir, geç kalabilir. Ama her zaman geç kalıyorsa kötü bir durum. Şahsen, her yere vaktinde gitmeye çalışırım ve geç kalan insanlardan hiç hoşlanmam.
Sizin arkadaş grubunuzda böyle biri var mı? Varsa bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Arkadaş grubu buluşmalarına sürekli
Arkadaş grubu buluşmalarına sürekli "geç kalan" kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla