Herkesle arkadaş olan ve birden fazla arkadaş grubu olan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben çıkarcı buluyorum ve pek güvenemiyorum. Sizce?
Herkesle arkadaş olan ve birden fazla arkadaş grubu olan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla