İnsanlarla samimiyet kurmakta zorlanıyorum, ne yapacağım?

Arkadaşlar merhaba ben günlük yasantilarda insanlara mesafeliyim ve hemen samimi olamıyorum eskiden hemen samimi olurdum ve sonra yaralar aldım ve böyle karar aldım 1 sene sonra şimdi yavaş yavaş ilişkilerim canlanıyor doğru olan bumudur hemen samimi olmuyalım mı insanlara? Birde herkesi memnun ediyordum herkesi ya eskiden :(
İnsanlarla samimiyet kurmakta zorlanıyorum, ne yapacağım?
Cevapla