Korkuyorum , psikolojik anlamda kendimi öldürme isteği oluşuyor ister istemez. Nasıl engel olabilirim , neden böyle oluyor yardımcı olun..:(?

Arabada , balkonda , duşta vb nerdeyse her yerde şöyle olsada ölsem diyorum. bir kaç kez düşünmeden denedim sanki ben yapmıyormuşum da yönlendiriliyormuşum gibi. Arabada kapıyı açıp atlamamk için kollarmı sıktım tuttum. Yemin ederim bıktım artık bu sorunu nasl atlatcğm yardmcı oln:(
Korkuyorum , psikolojik anlamda kendimi öldürme isteği oluşuyor ister istemez. Nasıl engel olabilirim , neden böyle oluyor yardımcı olun..:(?
Cevapla