Gerizeķalı mı yoksa ileri zekalı mıyım (hayat hikayemi yazdım)?

Liseden atıldım çünkü 2 KERE NOTLARIMIN ZAYIF OLMASI nedeniyle kalınca 2013 te liseden atıldım

Mesleki açık liseyi okudum (akşam okulu gibi)
Hafta içi akşamları okula gidip meslek dersleri görürken, hafta sonu da açık lise sınavlarına gidiyordum

Açıktan da olsa meslek lisesi diye 4cü sınıfta 8 ay zorunlu stajımı yaptım ve 2019 senesinde liseden mezun oldum

2020de Anadolu (AÖF) Üni. - Radyo ve Tv programcılığı (2 yıllık) bölümünü kazandım ve son sınıftayım. Bu arada 24 yaşındayım.

Ehliyetim var, fotoğrafçılığa yeteneğim var, temel düzeyde photoshop biliyorum

Disleksi ve dikkat eksikliğim var (doktor onaylı) ama sadece antidepresan kullanıyorum şu an

Kimseyle arkadaşlık kuramayan, utangaç olan, duygusal, hassas bir kızım
Bu yüzden atıldığım lisedeki kızlar benimle uğraşırdı
Çok unutkan, dikkatsiz ve sakarım. Kimse gibi olamıyorum hep burnumun dikine gidiyorum
Mesela "evlenirsem gelinlik giymeyeceğim çok pahalı ve çirkin" dediğim için linç yedim bunun gibi çok linçlerim oldu ama fikrimi değiştirmedim sonuçta olan bana olacak, kime ne!

Sizce ben geri zeķalı mı yoksa ileri zekalı mıyım?
Geri zeka
İleri zeka
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar için sağolun
Gerizeķalı mı yoksa ileri zekalı mıyım (hayat hikayemi yazdım)?
Cevapla