Herşeyi çok kafama takıyorum bu huyumdan nasıl vazgeçebilirim?

Herşeyi kafama takıyorum ama herseyi. Özellikle yalnız kaldığımda ve geceleri yattığımda böyle oluyor. Geçmişte yaşadığım en küçük saçma sapan şeyi bile takıyorum. Yok o bana neden böyle dedi yok bu neden böyle yaptı hep kafama takıyorum ve bu beni çok yıpratıyor. İnsanları takmamak istiyorum artık hiçbirseyi kafama takmayan bir insan olmak istiyorum nasıl başarabilirim bunu? Benim gibi olup da sonradan değişen kişiler oldu mu?
Herşeyi çok kafama takıyorum bu huyumdan nasıl vazgeçebilirim?
Cevapla