Arkadaşlarım bende histrionik kişilik bozukluğu olduğunu söylüyor , psikologa gitmeli miyim?

İlği manyağıyım , sürekli ilgi beklerim, bana ilgi versinler diye yapmadığım şey kalmadı. Bir ortamdan başkasıyla ilgilenince huzursuzlanırım. Bir keresinden benle ilğilenmiyorlar diye kalkıp gitmiştim. İlgi çekmek için ağlarım , kendimi acındırırım. Karşı cinse karşı sürekli temas halindeyim , ayartmaya çalışırım , dokunurum ellerim , geçenlerde arkadaşımla oturuken ayağıya kalkmıştım mememi kafasına denk getirmiştim. Arkadaşlarım bende histrionik kişilik bozukluğu olduğunu söylüyor sizce haklılar mı.
Arkadaşlarım bende histrionik kişilik bozukluğu olduğunu söylüyor , psikologa gitmeli miyim?
Cevapla