Sürekli yargılanmaktan korkuyorum nasıl aşarım bu durumu?

Yıllarca günlük bile yazmadım Türkçe öğretmenimiz yazın dedi onu bile aklımca çok iyi saklayıp şifreli yazdım yani sevgilim ya da Ailemin öğrenmemesi gereken bir şey de yazıyordum sadece insanların düşüncelerimi bilmesini istemiyordum sonra yırtıp attım hiçbir arkadaşımla doğru düzgün dertlerimi konuşamam hissettiklerimi anlatsam bile pişman oluyorum nerede nasıl davranacağıma karar veremiyorum sürekli yanlış bir şey yapicam gibi düşünüyorum bu yüzden hiçbir ortamda aslında olduğum kişi olamıyorum aslında kimin ben bile bilmiyorum
Sürekli yargılanmaktan korkuyorum nasıl aşarım bu durumu?
Cevapla