Yıllarca günlük bile yazmadım Türkçe öğretmenimiz yazın dedi onu bile aklımca çok iyi saklayıp şifreli yazdım yani sevgilim ya da Ailemin öğrenmemesi gereken bir şey de yazıyordum sadece insanların düşüncelerimi bilmesini istemiyordum sonra yırtıp attım hiçbir arkadaşımla doğru düzgün dertlerimi konuşamam hissettiklerimi anlatsam bile pişman oluyorum nerede nasıl davranacağıma karar veremiyorum sürekli yanlış bir şey yapicam gibi düşünüyorum bu yüzden hiçbir ortamda aslında olduğum kişi olamıyorum aslında kimin ben bile bilmiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 11,8b cevap paylaştı. Bende yargılanmaktan çok korkuyorsum. Her hareketime her sözüme dikkat ederdim. İnsanlar yeter ki hakkımda kötü düşünmesin diye. Ama geriye dönüp baktığımda ben insanları mutlu etmek için, yanlış düşünmemeleri için meğersem kendimden ne kadar çok ödün vermişim. Şimdi kim ne düşünüyor, kim ne istiyor çokta umrumda değil. Sen istediğin kadar çaba göster yargılıcak insan her türlü yargılar. Vereceğin kararların arkasında dur. Hata da yapsan yine arkasında dur. İnsan hata yapa yapa gerçek kendini buluyor. Kimse için değil sadece kendin için yaşa.
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle olduğunu fark etmeye başladım ama yapamıyorum yani hala başkaları ne der ya da beni sevmezler diye düşünüyorum
- +1 yıl
Zamanla düzelir sen iyi olmaktan vazgeçme yeterki düzeleceğine yürekten iste
Soran+1 yılEvet bu sıralar biraz ızdıraplı geçiyor ama bazı gerçekleri farkettiğim için olabilir yani 20 li yaşların başı olgunlaşmak için geç degil
- +1 yıl
Yaşın kaç olursa olsun bir şeylere başlamak için geç değil. Nerden başlarsan orası erkendir.
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü sürekli yargılandın. Yargısız infaz edildin hep, ailen yargıladı seni. Elbette ki yaşamış olduğun durum çok zor. Her zaman yargılanmak zor. Bunu yaşamış birisi olarak çok iyi biliyorum.
Bizim gibi insanlar mesafe koyamıyor ve kendini bilmezlerin iğrenç eleştirileriyle muhattap olmak zorunda kalıyor.
Yerine göre karşındaki kişiye haddini bildireceksin, çünkü insanlar susani, sessiz kalanı ezik sanıyor.
Haddini aşana "haddini bil, orda dur"diyebileceksin.
Kimse senden üstün değil, kimse senden aşağı da değil.
Onlarda dokuz aylık, sende dokuz aylıksın ve hata yapmaktan korkma..
Kendini rahat bırakırsan eğer, yapacağın hatalarda azalacak..
Eminim ki senin yaptıkların hata bile değildir..
Bazen hata dediğin şeylere de gül..
Dünyaya bir kere geliyoruz, tek kullanımlık bir hayatımız var ve yersiz korkularımız olmamalı.
Orhan Gencebay ne güzel söylemiş "Hatasız kul olmaz"diye.
Hangimiz hatası yok ki.
Zaten kimse mükemmel olamaz.
Hatalarınla, geçmişinle barış.
Aksine hata yapmaktan korkma, hatalar öğretir.
Hayatı boyunca yargılanan tek insan sen değilsin, yalnız değilsin.
Seni yargılayanları duyma, görme..
Senin kendini nasıl gördüğün önemli..
Onun, bunun, şunun seni nasıl gördüğü değil.
Çok sevdiğim bir söz var yine konuyla ilgili "Beni dışardan yargılayanlara söyleyecek sözüm yok, dışarda kalmaları yetiyor onlara"
Güzel söz demi..
İşte seni yargısız infaz edenlerde, hatalarını kovalayanlarda dışarda kalsın..
Sen kendine yabancı olma.
İnan bende sayısız hata yapıyorum ve bütün hatalarımın arkasındayım.
Hata yapıyorum diye kendimi silecek değilim.
Sende silme kendini.
Sen kendine nasıl davranırsan öyle karşılık bulacaksın.
Onun için kendinle barış, kendinle dost ol ve sana Serhat Yabancı'nın Düşündüğün Gibi Değil kitabını okumanı tavsiye ederim.
O kitap benim hayatıma ışık tuttu, gerçekten de düşündüğüm gibi değilmiş. İçimden geldiği gibi davranıyor içimden geldiği gibi konuşuyorum ve pişman olmuyorum yaptıklarımın sonucunda.
Çünkü tecrübe kazanıyorum, öğreniyorum.
Hata yapmayan, kendini geri çeken insan öğrenemez.
Sende korkma hata yapmaktan, hata yaptıkça göreceksin dostu düşmanı..
Yargılanmaktan korkma, kasma kendini, rahat ol.
Seni yargılayanlar senden masum değil, kafanın içinde yargılanacağına dair korkuların var.
Yargılandığın zaman ne olacak?
En kötü ne olacak?
İnsanlar ne hatalar yapıp, başları dik duruyor?
Sende eğme başını hiçbir zaman..
Hep dik dur..
Eğer başını eğersen celladın çok olur.
Çünkü sever insanlar utanan bir kişiyi rezil etmeyi..
Çekimser olma, aksine hata yap, saçmala.
Göreceksin kendini serbest bırakdıkça daha rahat olacaksın..
Unutma kimse senden üstün değil ve kimse seni yargılayacak kadar masum değil37 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle birinci sınıfta yazmayı çok zor öğrenmişim annem hep kızardı yazmaya çalışırken birde komşumuzun kızı vardı tıp okuyor şimdi hep onu örnek verirdi abisini ödevlerini bile yapıyor sen yazamiyorsun diye
- +1 yıl
Hiçbirimiz mükemmel değiliz, olmak zorunda da değiliz.
Mükemmel olmayı değil de mutlu olmayı iste.
Ebeveynlerimizin yanlış davranışları kendimizi suçlu, eksik hissetmemizi sağlıyor.
Bu patinajdan çıkmaya çalış, zor bu patinajdan çıkmak biliyorum..
Ama imkansız değil, hangi konuda yetenekliysen o alanda geliştir kendini..
Herkesin yetenekleri, hobileri farklıdır..
Ve kimse için birilerine ispat olsun diye değil sen istiyorsan kendine yatırım yap.
Her zaman bizden üstün ya da alçak olan insanlar olacak..
Belki de başkalarının anneleri çocuklarına seni parmakla gösteriyordur.
Annenin kıyaslamaları seni üzmesin, o onun düşüncesi..
Annene rağmen kendini mutlu edebilirsin.
Herkes doktor olacak diye bir kaide yok ki..
Kimi insan içe kapanıktır, sessiz, sakindir ve doktor olmaması gerekir bence.
İçe kapanık, sessiz, sakin insanların bankacı, gişe memuru olması daha mantıklı.
Herkes karakterine uygun olan mesleği seçmeli?
Doktorluk biraz daha sosyal olan insanların seçmesi gereken meslek diye düşünüyorum..
İçe kapanık, sessiz bir insan solist olabilir mi?
Olsa da zorluk çeker.
Okuma yazmayı geç öğrenmiş olabilirsin, bende geç konuştum.
Ya 4 yaşındaymışım konuştuğumda ya da 5 yaşındaymışım. Herkesin kişisel becerileri farklıdır, her bebek aynı mı?
Aynı zamanda mı öğreniyor her bebek konuşmayı, yürümeyi, tuvalet eğitimini..
Ebeveynlerimiz böyle davranarak bizim özgüvenimizi zedeliyorlar, onlardan etkilenme.
Onların doğrusu kendine..
Belki çok yeteneklisin ama kendini bastırmak zorunda kaldın hep.
İnan bana rezil olmazsın içinden geldiği gibi davran..
İnsanlar saatlerce seni konuşmayacak, çekingen bir insan girişken olabilir zaman içinde..
Yeter ki bunu iste.
Kimseyle yarışma, annenin sana olan tutumu yanlış, seni insanlarla yarışmaya itiyor böyle yaparak.
Hayır kimseyle yarışma.
Senin yarışın kendinle olsun, kendin için iste değişmeyi, kimse için değil
Soran+1 yılYa ben kendime uygun mesleği de bulamadım ki yani yemek yapmayı seviyorum ama mutfakta boş vaktim çok olduğunda yani bir yerde çalışsam o baskı, stres bana göre değil kısa zamanda bir sürü yemek cikarman lazım ama bana hangi meslek uyar bilmiyorum şu an bile alakam olmayan bir bölüm okuyorum annemgil şehir dışı zor olur filan dediler son gün tercih listemi değiştirip aynı şehirdeki bölümleri puana göre yazdım
- +1 yıl
Hiçbir şey için geç değil.. Sen kendine odaklan, neyi istiyorum, neyi yapabilirim diye sor kendine..
Kendini dinlersen, yargılamadan kendini anlamaya çalışırsan bütün cevaplar netleşecek kafanda..
Bütün sorularının cevabı sende
Soran+1 yılİâte ben 2-3 yıldır hangi meslek bana uygun diye düşünüyorum ama hiçbiri uygun değil☹️
- +1 yıl
Herkese uygun bir meslek vardır, sana uygun bir meslek dalı da vardır mutlaka ve seveceğin bir işi yapmanı tavsiye ederim
Soran+1 yılSeveceğim işi bulsam yapıcam da bulamıyorum
- Aile & Toplum konusunda 7,6b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, aynısını ben de yaşıyordum yani bir zamanlar gerçekten doğru yaptığım şeylerde dahi başkalarının beni yargılamasından çok çekniyordum ama sonra gördüm ki ne kadar yersiz bir şeymiş. Evet, belli bir noktada çekince ve yanlış bir şeyin içine girmemek çok önemli hatta bazı şeylerimiz gerçekten özel kalmalı katılıyorum ama bu hemen hemen her şey olursa ve hayatımız boyunca da sürekli bu şekilde devam edersek hiçbir zaman mutlu olamayız. O yüzden size tavsiyem, kendinizle barışık biri olun ve hayatınızda günahıyla sevabıyla, doğrusuyla yanlışıyla ben bu hayatta dimdik durup ilerleyeceğim mesajını çok iyi özümseyip uygulayın. Çekinmeyin, utanmayın ve her şeyi sakıncalı olarak görmeyin yani bakış açınızı bu yönde değiştirmelisiniz. O zaman hayat size daha anlamlı ve güzel gelecektir inanın bana. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısınız deneyeceğim böyle yapmayo teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim :)
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBu durumun suçlusu olan kişiler muhakkak vardır , sana bu psoklojiyi yaşatanlardir bu konunun sorumluları , bu duruma dair yaşadığım ağır durumlar oldu maalesef. Her zaman bir tedirginligin var bu tedirginlik özgüven probleminede sebep oluyor sende , tabiki bu durumlar düzenleyecek durumlar değil. En azından burada insanlara , ama herkese değil herşeyden önce insana değer veren kişilerle rahatça paylaşım yapabilirsin ki , kesinlikle kimliğine dair dair bilgiler vermeden. Bu durumun düzelmesine yardımcı olabilmek , biraz seni tanımakla mümkün olacak.
025 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle oluyor maalesef
- +1 yıl
Gerçekten çok üzülüyorum bu duruma yaa , bunu yaşamayan bilemez , bilmeyen e biri bu durumu anlatsa maalesef belki dalga geçer , öyle ki , bu durum içinde olan insan kendini adeta normal yaşamda , kendini hapiste hisseder hatta normal hapiste değil , tek kişilik havalandırma deliği hariç penceresi olmayan bir hücrede gibi.
- +1 yıl
biraz abartı değil mi
- +1 yıl
@SosyoPsikopat yazdıklarımın cevabını verdiğin için teşekkür ederim. İşte yasamayanlar tam olarak böyle hissediyor.
Soran+1 yılEvet abartı değil aslında yani sürekli kaygılı ve gergin olduğun için hiç evden çıkmama gibi durumlar olabiliyor dişçiye bir yıl boyunca gidememiştim bu yüzden randevu alıp gitmiyordum
- +1 yıl
Anlıyorum, peki şimdi durumun nasıl birazda olsa daha rahat mısın?
- +1 yıl
bende eskiden öyleydim ama sonra saçma olduğunu fark ettim kim ne düşünürse düşünsün bu beni ilgilendirmez
Soran+1 yılHayır aslında Corona öncesi biraz ilerleme kaydetmiştim yani youtubeda ozguvenle ilgili bir sürü video var ve bu onları uygulamak özgüvenimi yükselmişti, alınganlık utangaçlık ve sosyal fobisi de azaltmıştı ama evde dura dura daha kötü oldum
- +1 yıl
bunun için arkadaş edinmen gerek güvenilir bir arkadaş bulursan onla herşeyi konuş rahatlarsın tabi kafa uyuşması önemli
- +1 yıl
Gayet iyi anlıyorum. Haliyle maalesef , evdeki durumlar yaklaşımlar bu hâle çocukluktan itibaren getiriyor çoğu zaman , üstelik anne babaların çoğu iyi yapıyoruz diye düşünerek , hayata hazırladıkları bireyler olan çocuklara önemli derecede kötülük yapmış oluyorlar lakin farkında olmuyorlar , muhtemel senin durumunda benzer bir durum olmalı. Umarim yine olumlu bir sürece girersin.
- +1 yıl
@SosyoPsikopat soran kişi arkadaşım yok demedi. İşte sen önceden tam olarak onun anlattığı durum içinde değildin , bu sebepten farklılık var. Ayrıca sen , pembe görünen , ama arkayı çevirince pembemsi mavilerden misin?
- +1 yıl
sorsan iyi yetiştiriyorum ben sosyalim sen neden değilsin bilmem ne...
- +1 yıl
bende asosyalim ama bu durumdan şikayetim yok insanları zaten sevmiyorum herkes gidicekse kimseyle konuşmanın bi mânâsı yok
- +1 yıl
@SosyoPsikopat ne alaka yaa...
- +1 yıl
@SosyoPsikopat tamam , sana neden şikayetçi değilsin diye soran oldu mu burada
- +1 yıl
asıl seninki ne alaka sosyal fobim olup olmadığını nereden biliyorsun tanıyor musun bende öyleyim ama başkalarının ne düşünceğini bu kadar takmak saçma
Soran+1 yıl@SosyoPsikopat asosyallik ya da içe dönük olmanla sosyal fobi çok farklı şeyler yani naisl anlatayım bilemedim
- +1 yıl
ikiside var zaten
- +1 yıl
ve birbiriyle az çok alakalı kelimeler
- +1 yıl
@SosyoPsikopat biz seni bu soru altında , sorgulamadık suclamadik , yargilamadik , değişik şekillerde itham etmedik , yani hangi sebeplerle sataşma girişimlerinde bulunuyorsun?
Soran+1 yıl@SosyoPsikopat hayır değil içe dönük olmak ve sosyal fobi bambaşka şeyler dışardan bakıldığında çok karıştırılır ama psikolojik olarak aşırı zıt şeyler sen insanlari sevmediğin ya da yalnızlığı tercih ettiğin için öylesin ama ben kimseyle bağ kuramıyorum sunum yapicam diye okula görmediğim oluyor ya da aniden toplumda söz bana gelirse yüz kızarması terleme sesim titriyor bazen sesim çıkmıyor filan içe dönük biri bunları yaşamaz sadece toplumda olmayı fazla sevmez
- +1 yıl
sataşmıyorum açıklama yapıyorum ayrıca bana pembe görünen mavi diyen kim acaba bu kadar unutkan olma bence iyi değil ayrıca onun anlattığı durumda bulunmadın diyende sensin nerden biliyorsun ki öyle söylüyorsun ki üstte de belirtmiştim
- +1 yıl
tamam işte ikiside var zaten bu yüzden asosyal olmayı seçtim
- +1 yıl
@SosyoPsikopat sanırım an itibariyle pskilojin , normalde olduğundan daha kötü durumda. bu sebepten özür dilerim ama bu şekilde yazmaya devam edersen , yazdıklarını dikkate alamam. İstersen biraz sakinleş sonra yazmaya devam et.
- +1 yıl
normal halim böyle konuşcak bişide kalmadı zaten neyse
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
10Cevap
+1 yılYa olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol... demiş... Mevlana...
Kendine güvenin yok gibi geldi sanki bana... Biraz özgüven eksikliği var gibi...
Bir şey yapacağın zaman veya bir şey yapmaya karar verdiğinde; yapamazsan ne olur diye düşünme... yap...
Veya; bir ortama girdiğinde böyle yaparsam, şöyle davranırsam rezil olur muyum, bana gülerler mi düşünme... Sen olduğun gibi davran... Etraftakiler umrunda olmasın...
Sen yeter ki, SEN ol... kendine güven...03 Yorumla
Soran+1 yılAma hep rezil oluyorum oyüzden de sürekli rezil olucam mi diye düşünüyorum
- +1 yıl
Aynen anlattığım gibi bir durum söz konusu işte... Ekleyecek bir şey bulamıyorum
Soran+1 yılEvet ama özgüven için biraz uğraşmıştım Corona çıkmadan önce baya özgüvenim de artmıştı ama geri çöktü
Bende evde farklı dışarıda farklı davranmak zorunda kalıyorum dışardan beni mal zannedicek hareketleri evde yapıyorum mesela ya da düşünceleri ama benim hayal dünyam aşırı yüksek ondandır diye düşünüyorum bende dışarda nasıl davranicagimi falan onları çok dusenuyodum. 14 15 yaşımda o belirli bi süre sonra geçti
01 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Şunu düşün, diyelim düşüncelerini öğrendiler seni yargıladılar. Ne olur? Ne olması seni en çok korkutan?
Böyle sorulara yanıt bularak temeline inmen lazım ama eğer imkanın varsa bir psikolog ile görüş bunu.27 Yorumla
Soran+1 yılSevmezler beni öyle olursa
Psikoloğa gidebilme imkanım pek yok- +1 yıl
peki seni sevmezlerse ne olur? yani diyelim sevgilin senden ayrıldı, ailen kınadı. Aile bırakamaz da yani hani bir şekilde fikirlerin uymadı insanlara ve sevilmedin o zaman ne olur? yalnız mı kalırsın? Yalnız kalırsan ne olur peki?
Bunları sorma sebebim, asıl sebebi bulman aslında. Kendine bunları sor. Eğer yalnızlıktan korkuyorsan korkma, herkesin aksi yönleri var, bizi eleştirenlerin de var :) Eğer olumsuz fikri olanları sevmeyecek olsak dünyada sevilen biri kalmazdı inan.
Seni, bazı kusurların varsa onlarla sevecek insanlarla olman lazım zaten. Müthiş düzgün olduğun için yanında olan zaten şekle aldanmıştır.
Soran+1 yılKimse beni sevmezse ve yalnız kalırsam nasıl mutlu olucam? En mutlu olduğun anlari düşün hepsinde etrafında seni seven insanlar vardı yalnız ve sevilmiyor olsan o anlarda okadar mutlu olamazdin ki
- +1 yıl
en mutlu olduğum anların hepsinde yanımda biri yoktu ki :) Olanlarda da, beni terk ederler endişesi yaşamıyordum. Çünkü benim çok eksiklerim var ve bunları bilerek benimle birlikteler. Ben de onların eksiklerini biliyorum ve insan olduğumuzdan dolayı doğal karşılıyorum. Mükemmel bir makine değiliz, insani şeyler bunlar.
Soran+1 yılAma beni sevmelerini istiyorum ☹️kimse beni sevmezse napıcam
- +1 yıl
boşver benide seven yok ama umrumda değil ne kadar çok insan o kadar dert
- +1 yıl
mümkün olsa dağda yaşarım ya
Dilin papuç gibi olması lazım. Birisi seni yargılarsa yapıştır cevabı yoksa kurtulamıyorsun. Ağzı olan konuşuyor.
Bence sırlarını birisine anlatma. Eğer böyle seni sonsuza kadar seven bir adam bulursan ona onlat. Ben öyle yaptım08 Yorumla
Soran+1 yılAnlatamıyorum zaten güvenemiyorum anlatsam ne düşünür diye düşünüyorum
Soran+1 yılKimseye güvenemiyorum sorun arkadaşlarımdan ziyade bende
Soran+1 yılBilmiyorum hiç sevgilim olmado amanolsa da anlatmazdim muhtemelen ayrılırsak filan diye
Soran+1 yılUmarım öyle olur😊
+1 yılŞöyle düşün en kötü ne olabilir ki?
Hata yapmış olursun ucunda ölüm yok ya insanlar arkandan konuşur, ki bu olağan bir şey ağızı olan konuşuyor çuval değil büzme şansın yok hata yapmak sana tecrübe katar iyikilerin olsun keşkelerin değil.00 Yorumla
+1 yılBenim de sormak istediğim çok sorular var burda ulu orta soramıyorum her konuda bilgisi olan bi bayanla dertleşir biseyler sormak ıstiyorum ciddi diyorum maksat baska bisey değil sorularımı sorim sonra engeller zaten cvp verdikten sonra biri bana yardımcı olursa çok sevinirim
11 Yorumla
+1 yılohooo bende tam tersiyim kimin ne düşündüğünün ne önemi var ki, valla ben arkadaşlarıma her b*ku anlatırım xd
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂 ne güzel
+1 yılKendin ol yeter kim Ne derse desin bizim milletimiz tanımadan ya da tanısada yargılamayı seviyo umursama hayat senin hayatın
10 Yorumla
+1 yıl012 Yorumla
Soran+1 yılGenel yerlerde yemek yeme harici hepsi var☹️ üstelik bunların hepsinde yüz kızarması ve titreme oluyor bazılarında bulanık görme ve nefes darlığı, yutkunmada zorlanma oluyor sosyal fobim olduğunu hiç düşünmemiştim ama çoğu uyuyor belkide vardır
- +1 yıl
Kesinlikle profesyonel yardım almanı öneririm.
Soran+1 yılBu pek mümkün değil ama teşekkür ederim
- +1 yıl
Neden değil?
Soran+1 yılÖğrenciyim ve aileme bunu söylesem her şeyin var başkalarına özeniyorsun ya da psikolog sorunları çözmez filan dicekler
- +1 yıl
Kendin gidebilirsin bir psikiyatriste, ailenin bilmesine gerek yok ki, yaşın kaç
Soran+1 yıl20
- +1 yıl
Ee yani, hastaneye gitmek için ailenden izin almana gerek yok
Soran+1 yılşu an evde değiller zaten köye gittiler kardeşlerimle kalıyorum bilmiyorum nereden randevu alıp gidicem filan daha çok geriyor beni
- +1 yıl
Relax ol biraz. Biliyorum ne hissettiğini, ben de yaşadım bunları. Ama çaba gerekli, cesaret etmelisin. Hastane randevu sisteminden internetten alabilirsin. Çok zor bir şey değil
Soran+1 yılTamam yapmaya çalışıcam umarimyapabilirin
- +1 yıl
Kendine inan. Elbette yapabilirsin
+1 yılkorkmayacaksın inanmazsın. hayatın akışına bırakacaksın. o zaman yargılansan da görmüş olursun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDünya kadar şey yazdım telefon kapandı gitti:) biraz şarj alsın yazacam
15 Yorumla
Soran+1 yıl:( üzüldüm, bekliyorum
Cevap sahibi+1 yılKusura bakma dönmeyi unuttum. Silmedin değil mi hesabı?
Soran+1 yılYok silmedim
Cevap sahibi+1 yılHe iyi. Paragraf şeklinde mi yazayım yoksa özelden mi konuşalım.
Soran+1 yılFarketmez benim için
Ben de yaşıyorum ama bazı savunma mekanızmalariyla zihninden bile siliyorsun ben böyle kurtuldum istersen yaŕdimci olurum
02 Yorumla
Soran+1 yılOlur sevinirim
Gizli Üye(30-35)+1 yılKonusmak isterdim seninle tanimadigin birine kendini ic dunyani anlatmak. İstermisin
00 Yorumla
+1 yılKimseyi değil kendini sev önce
03 Yorumla
Soran+1 yılSevilecek bir yanım yok
- +1 yıl
Kendini bari karşılıksız sev
Soran+1 yılYapamıyorum
Psikoloğa gitsen çok iyi gelir.
012 Yorumla
Soran+1 yılÖğrenciyim param yok, aileme söylesem de deli değilsin ya da özeniyorsun oyüzden gitmek istiyorsun derler
Soran+1 yılBiliyorum ama ailem öyle düşünmüyor
Soran+1 yılPsikolojinin düzgün olduğunu düşünüyorlar psikoloğa gitmem için baya delirmek lazım
Soran+1 yılBuna ihtiyacım olduğunu ya da bana iyi geleceğini düşünmüyorlar dediğim givi özeniyorsun ya da her şeyin var filan dicekler
- +1 yıl
Psikoloğa gitsem ona sormak isteyip de sorwmiyacagim şeyler var sanali o yüzden seviyorum kimse kimseyi tanımıyor istediğini sor en azından bi fikir alir verisi yap biri özelden yazarsa cok sevinirim benimde sorularım var
- +1 yıl
Keske hersey ole kolay olsa
- +1 yıl
Beni bi dinlesen ne zor durumda olduğumu o zmn anlarsın
Gizli Üye(18-24)+1 yılbende de var bu
00 Yorumla
+1 yılKendimi yargılayon
00 Yorumla
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer