Depresiflikten nasıl kurtulunur/ bu durumda olup iyi olan biri var mı?

Hiç arkadaşım yok ve her zaman birilerini kaybediyorum kimse beni sevmiyor galiba çok konuşan biri değilim bu yüzden hep çikolata ya da yemek yemek istiyorum bu durumdan nasıl çıkacam
Güncellemeler
+1 yıl
Asosyal olsam belki internetten çevrem olurdu sanırım ölmeliyim
Depresiflikten nasıl kurtulunur/ bu durumda olup iyi olan biri var mı?
Cevapla