AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Bende senin gibi amelelerin genelleme yapmasından nefret ediyorum ne yapacağız?
seni tenzil etmiyorum ki zaten
Kızlar deme o zaman bazı kızlar dw
kızlar diyorumne olucak
Aynen bende tiksiniyorum hepsinin Allah belasını versin
bu kdr kızdırcak naptılar sana:D
Olanlarda var olmayanlarda erkekler gibi dusun tum erkekler mukemmelmi hayir kizlarda oyle
kimse mukemmel değil ona bakarsan
Yapmacık olmayanlara da öküz diyorsun bro bu kızlar ne yapsın yani şimdi?
Evet bazı tipler öyle benimde artık erkeklerin kızlara özenmesi kibar konuşmalar aşırı süslenmeleri iğrendiriyor erkeklerden soğudum delikanlı kalmadı mk ya da bn görmedim
delikanlı çok ta kansızlar ortalıkta
Bana nedense hiç denk gelmedi gecen yakın bir arkadasımın gay olduğunu öğrendim kimseye güvenim kalmadı :/
atn
atma
Hepiniz top olmaya elverişlisiniz mk hepiniz topsunuz
olmadığımı ispatlayabilirim
İspatlayamazsın dostum belki şu an değilsin ama adamın biri gel beni becer dese koşarak gidersin
fake hesap kız profilli bir erkek:)))
Erkek olsam niye erkekleri kötüliyim alemsin
fantazi meselesi bir kız böyle konuşmaz
Mk diyen hiçmi kız görmedin benim fantazilerim burada olmaz canım
mk demen değil neyse hadi by
ahahaha abi adamdaki genellemeye bak hele.. cık cık cık.. olmadı bu...
önce kızlar demesek bence bazıları böyle bende katılıyorum yapmacık hareketlerden nefret ederim. onu yapanlar kendini gizlerse erkekler daha hoş görecek zannediyo.
bence butun kızlar öyle öyle diğilim diyen de öledir
Bende nefret ederim öyle kızlardan nefret edilmesi kızlardır çünkü.
ben bile kız oldugum halde bazı kızların bu huylarına sinir oluyorum nefret ediyorum :))
Neler var neler erkek kız farketmiyo insan haysiyetsiz iki yüzlü olduktan sonra.
fok balığı gibi konuşnlara bende gıcık oluyorum ahahahah. d :DDD
:)))
Valla arkadaşım öyle kızlar sana denk gelmiş hepimiz ayni değiliz !!
Bizde yapmacık erkeklerden nefret ediyoruz neden böylesiniz?
Ben değilim yani dobrayım ama ben de sevmem oyle kızları
Yapmaciklar hicbizaman iyi görünmez önemli olan doğal olmaktır. Dogal insanlar her zaman kazanır bu erkek kız farketmez insan özu olmalı
Sakin ol :D böyleleri de var bu saydıklarının tam tersi de. Bunu elemek senin elinde
nasılmış
Demek ki karşına çıkan kızlar hep öyleymiş. Böyle bir genelleme yapman doğru değil
bir faydasını görmedim
Kuyruk acısı. Erkekler 10 katı ona kalırsa. Odun, arsız, abaza, kendini bilmez, yuzsuz, şerefsiz, sahtekar, sevmesini bilmeyen, nankör, ukala, bencil, pislik iğrenç varlıklar. Nefret ediyorum hepinizden hadi eksileyin gerçekler acıdır :=
Eksi ver dedin diye eksiliyorum yoksa haklısın :)
Ahaha karşı cinsten birinin beyninin olmasını ummuyodum zaten :=
@Protectcipher
Demeyin şöyle şeyler çabuk üzülürüm :)
uzerime alınmıyorum arsız abaza odun bencil yuzsuz kendini bilmez değilim ukla nankör iğrenç sevimsiz sahtekar nankörde değilim:))))) bu sıfatlar iindetekkabul ettiğim sevmesini bilmemekoda seni ilgilendirmiyo sanane istediğim gibi severiim snamı duştu tasası
Bende erkeklerin sapık abaza olmalarından yere tükürmelerinden nefret ediyorum ama kahretsin ki tüm erkekleri öldüremeyeceğime göre nefret etmekle yetiniyorum.
:)) silah vermesınler sana :D
Bir verseler zaten hiç erkek kalmaz dünyada
yere tukurmek ney miş ya
:D ya genelleme konusmayin gercekden yapmacik olmayan kizlarinda gunahina girmeyin ( Benim :D) . etmeyin eylemeyin :D
görmediğim bilmediğim her kızın gunahına girerimarkadaş kimse yoğurdum ekşi demez
Ah bide daha önce konuşmuşluğumuz olmamasına rağmen canımlı cicimli olmalar, gevşek gevşek konuşmalar. Ağzına ağzına kezzap atasım var. Ama herkesi bir tutmamakta gerek.
Yapmacık insanlardan uzak durun onlar şeytanı bile çileden çıkarır :D
Tamam haklı olabilirsin ama aynı durumu sizin yaptığınızı da kabul etmelisiniz..
sen niye odun olduğunun cevabını verdiğinde bu sorununda cevabını bulmuş olacaksın
En çokta bebek gibi konuşanlar çok kötü oluyorsunuz söyliyim
o konuda bende çok üzülüyorum be kardeş bir insan en fazla kaç rol ezberleyebilr bilmiyorum ama onalr en usta oyuncu
kizlarin dediklerine dediklerine degil beden dilinin dedigine inancan tavsiye beden dili egitimi al cok isine yarar ;)
al benden de o kadar. buz gibi soguyorum yapmacık insanlardan ve kızların karakteristik özelliği gibi..
Mesele cinsiyet değil, senin karsılastığın kadınlar öyle olduğu için böyle düşünüyorsundur. Ki Bence de yüzde sekseni böyle :D
onlar çok degişik yaratıklar :D bende anlayamadım ya çok saflar ya da çok akıllılar
cem yılmaz boşuna "bana masum kadın gösterin bileklerimi keseyim" dememiş :D
Hayır yanliş Kızın namusu var kendını gizlemesı mantıklı bişey yanlış anlama bunu
Ben de kendi cinslerime yapmacik olduklari icin soguk davraniyorum sonra ben dislaniyorum :(
Mesela Canimiz oyle istemistir. Ya da isimize oyle geliyordur
pislikler ya yeminle keşke cinsiyet filan olmasaydı da şu kızlara hiç muhtaç olmasaydık diorum.
Bencil ve kıskançlar arkadaşlıkları o kadar yapmacık ki. En iyi kız yalnız kız.
o 200 gramlık şey var ya, prenses sanıyorlar kendilerini a. q. herşeyi yaparım derler. nefret ve kin doluyum artık bu karı milletine!
yapmacik olmayan kizi bulamadikki daha varda karsimiza cikmiyor.
Yanlış yere yazdın kızları bukalemun gibi yapan egoları buradada birlik olarak kendilerini sütten çıkmış ak kasık yapacaktır. Cevabın eşi Benzeri olmayan buyuk. Devasa EGO ları
Bende bir bayan olmama rağmen anlamıyorum. Birkaç salak kendileri gibi davranmıyor çünkü kendilerini beğenmiyorlar. Halbuki bilmiyorlar ki aşk, aşık olduğun insan senin kusurlarını görmezden gelir
Bence bütün kızlar ayni değildir. bir de hep bu tarz kızlar çıkıyorsa karşına bnce senede sıkıntı vardır hayalindeki ideal kız tipini değiştir bnce
hayalimdeki kız tipi karşıma çıkmadı :))))
bir kız olarak bende bundan şikayetçiyim benmi soğugum onlar mı yüzsüz arkasından o kadar söyleyip kanka oluyorlar sonra yeniden küs barış dönencesi
Hepsi ayni degildir ben de yapmacikliktan nefret ederim ve ben kizim
Bayanlarda hep olan seyler. Acimicaksin oyle bayanlara
sadece kızlar değil yapmacık olan hertürden insan iticdir
çok itici oluyolar sınıfta var böyle bir kız t cetvelini bir tarafına monteleyesim geliyo
doğrusun bilader muhatap bile olma ama hepsinide aynı yere koyma be vardır insan olanıda
sanki sonradan gerçek meydana çıkmayacakmış gibi türlü şekillere girmiyorlar mı boğasım geliyor baştan belli et kendini seviyorsa seni öyle sevsin
Allah razi olsun gizli hanim.
insanların çoğu yapmacık. çoğu kendini hiç olmadığı gibi göstermeye bayılıyor. bende onları görmezden gelmeye bayılıyorum.
Ne istedikleri belli, ne sevdikleri, triperi desen biri bin para, konuşunca saçmalarlar, falan fiş mekan geneli hepsi değil tabii.
Sakal Erkeğin makyajıdir dedik kiZda bir bıyık gördüm benden iyi yakışmış hemen kestim :/
Çevren öyledir ben bir kız olarak bende yapmacikliktan nefret ederim
genellememek lazım, ben yapmacık olan herkese gıcığım.
Kendi görüşün saygı duyarm ama genelleme yaparsan kötü olur ona göre
bütün kızlar öyle değil, sana hep öyleleri denk gelmiş.
Hadi ama kreyzisapdireniş kızları seviyorsun itiraf et
Her kız için geçerli değil bence. Gayet doğal davranıyorum bir zaman sonrra erkek arkadaşlarından farkım kalmıyor.
Aynen dediğin gibi bazıları cidden çok yapmacıklar ama yapmacık olmayan kızlarda erkek gibi oluyor onlarda pek sevilmiyor :D
Haklısın bende bir kız olarak katılıyorum etrafımda ki yapmacık insanlardan bende nefret ediyorum
Ben de sevmiyorum vıcık vıcık hi samimi degil bence