AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Yavrum bende bayanim ama haklisn bazen kendi kizligimdan utaniyorum.
içten pazarlıklılar ondan
:))) içten pazarlıkçıkık ne ki:)
kadınları okutmucan bile seks köleliği yaptırcan hizmet ettircen onlar bundan anlıyor çünkü. çok mu faşist oldum ne:D
çok acımasız:)))
farkettim:)
Böyle şeyler karakter meselesi cinsiyet değil kişiye göre değişir
ya sorma cevremdekı kadınları iyi bir kopekle degıstırebılırım. hepsı cok gıcık
hepsini aynı kefeye koyma.
yarısını koysam
sadece tanıdığın kızları koysan? :D
yok bacılarımı yokmuyorum o kefeye sadece
o zaman ben tüm erkekler sapık, şerefsiz, fırsatçı, namussuz, cahil, geri kafalı desem nasıl olur? :)
öyle diyemesin içten içe çünkü evde kalırsın ozaman
ah doğru sen erkeksin dimi sen evde kalmazsın. >:( birazdan 1. cinsiyet savaşı başlatabilirim haberin olsun
yok ya :) okadar büyütmeyelim ama her kızın hayalidir sanırım evlenmek
öyle bir hayalim yok :D
içten gelen bişe sen yönlendiremiyosun ki kabullenememişsin sen sanırım
KIZLAR? Genelleme niye yapıyosun ki?
Ben de nefret ediyorum
Doğru en güzeli doğal olmak kendin gibi olmak
Arkadaş gay sanırım :gagahsgjs:dd
kaşınma
Çoq qorquorum. ssss
hastt
Kim onlarr? Soyle bana dovcem
Tam profile uygun cümleler:D yardıma gelirim :D
:Dd
kendine tokat at yeter
öyleleri var tabi ama hepsi için denemez
ya oyle değil bütün kızlar niye genelliyorsunuz :(
Sen ne düşünüyorsun?
@arsen_lüpen
keşke tüm kızlar sen gibi samimi olsa
bideutanmadan referans koymuş afferin ama zekan iyimiş senin
Böyle bir genelleme yapamazsın
Yanlış kızlara çatmışsın bence..
hepimiz aynı değiliz bikerem
bikerem dedinya ordan kaybettin sende
burada seni veya bir başkasını kazanmaya çalıştığım da yok zaten
beni tanısan ya da karım olsan boşardım seni
Ben senle hiç evlenmezdim bile be. Hepimizi aynı kefeye koymuşsun bir de, NE HAKLA?
karşılıklı bende seni istemem
bir defa yazınca anlıyorum
neyi anlıyosun
Evet hepiniz aynısınız. Teknik olarak.
2_3 kaşar tanıdın diye bir cinse laf etmek niye
hepiniz öyle
Hepiniz öyle? Kusura bakma ama ön yargılısın hemde çok fazla düşüncelerin haksızsa bile bağnazca savunabilecek bir insnasın
:))) hoşuna gitmediyse yorum yapmassın
:)) hoşuma gitmesine gerek yok yaptığım yorum değil eleştiridir yalnış düşünene yalnış düşünüyosun demeyi kendime görev edindim
tamam sen doğrusun ben yanlış
Haklısın demek verecek bir cevap bulamadığında güzeldir
iyi bak iyiymişim gördünmü:)
İyisin demedim ama kötüsünde dememiştim buna ben karar veremem
iyi tamam
Sen bu tarz konuştuğun sürece kızların sana karşı davranışlarının olumlu olması gerektiğini nasıl düşünebiliyosun ki
birine yaranmak için kendimi değiştirmem hayatta
Birine yaranmak denmez buna senin davranışların karşındakinin davranışlarını etkiler her şey den önce saygı göstermek gerekir sevmeye bilirsin hatta kızlardan nefret edebilirsin ama her şeyden önce yaratıcının aynı olduğunu düşünüp kalplerinin beyinlerinin olduğunu ve insan oldukları kabul edip bunun için bile saygı duyman gerek yok duymassan saygı bekleyemessin
evet doğrudur :))))
Doğruysa doğru olduğuna inandığın şeyi yap
ne yapıyım
Saygı duy insanlara diyorum ya iki saattir ne anlatıyorum
tamam saygı duyucam
İstersen duyma senin kendine olan saygını gösterir kendine iyi bak umarım karşına seni bu düşünceden uzaklaştıracak bir insan çıkar
tamam
İki cinstede var onlardan.
sana düzgünü denk gelmemiş
Duzgunu Derken neyi imaa ettin bir bayan olarak anlamadim. butun kadinlarimiz duzgundur. yorumun cok cahilce.
Her iki taraftada yapmacik davrananlar olacaktir bunlari ozentiler tetikler. yapmacik hareketli bayanlarla yapmacik hareketli erkekler hayatimizin Her kosesinde olacaktir. Kimseyi otekilestirmeyin anlamaya calisin
l*n süleyman? yok benzetmişim pardon :D kızım o saçları bir uzat bu ne ya :D
Kizlarin yapmacikligi erkekleri yapmacikliga itiyor
Kizlarin ozentiligi erkekleri ozentilige itiyor.
Arkadasin dert yandigi sey de bunun kaynagi
@Zenginöğrenci
Yakışıklı Kız Ama :D
Vallahi hiç sorma bizim süleymanda yakışıklı karıştırdım bir an :D
Belkide cook fazla yapmacik erkek gormuslerdir.
Bukalemun iyimis ya :D
Genelleme yapma. Cinsiyet ayrımı da yapma.
Saçı uzun olanın aklı kısa olur
Çocuk bebek gibi hareket eden kızlar çok salakça
al benden de o kadarr... cok haklısın
İnsanlarin bir kismi oyle.
kaşar onlar oğlum doğru kişiyi bulamamışsın
Değiliz ya genelleme yapmayalım. :)
Böyle bir genelleme yapamazsın.
iğrenç ötesi oluyolar avareller..
Aaaa herkez değil ama
Genellikle dediğin gibi ama kişisine göre değişir.
hemcinslerim ne yazdim diye bakmaya geldim ben :D
Erkekleri de dahil etmek lazım
Genellemesiz olarak, haklisiniz.
etceksen et ben ce erkekler doğal davranıyo geneldekarşısındaki insana göre ama
Herkes bir degil tabi😉
bir bence burada amaç amaca yönelme ve yapılması gerekenler var herkezin bir olmamasıyl alakası yokki
Onlarda bizden nefret ediyor kanka
sanmam:)
ve arkadaşım genelleme yapma her kız böyle değildir.
Benden daha doğalı yok ama fazla dengesizim yinede
Genelleme yapmak yakisitimi şimdi sana
Herkes adına konuşmasan..
Haklılık payın %99 ...
Sadece senmi nefret ediyorsun?
Dogrusun bravo! :D
yoo siz daha ikiyüzlü görmemişsiniz
Cok haklısin cok seytanlar :^^
Genelleme yapmayalım.
Beni tanımadığın nasılda belli:d
:)) alla alla.
Kızları kim anlamış ki, boşver sen takılmana bak.
Sizde herşeyi apaçık yaşıyonuz ama
Bazıları öyle haklısın
bende ereklerden
astır ordan:))))))))
Ben degilim :)) ama genelimiz öyle :D
bende değilim zaten sen değilsin ben değilim kimöle:))))))))) kepiniz ölesiniz
SiZ öyle olduğunuz gibi bizide böyle görüyosunuz
Neden böyleyizzz biz yaa tühhhhhh
Duygu bu sen misn yaav
Ben neysem oyum
Ne diyorsuuun?
eksik bu :D olmamıs
Çok Haklısın 😌
Kim bukadar koydu :D
kaşınıyosun sanırım
Gerçekler :)
yok kimse koyamaz bana
Erkeklerde olur bu sevgililerim yapardi
:) evet neden boyleler
sizde yalancisiniz..
Hayat yalan
Dunyada olumden baskasi yalan
Yalan~manga
Ortama ayak uydurmaya calisiyorlar kanka..
aynen katıldım