Sanırım depresyondayım tedavi almadan nasıl kurtulurum?

Selam birkaç haftadır belki de aydır depresyondayım sanırım Beck Depresyon testimde ağır depresyon gözüküyor, hiçbir şey yapmak istemiyorum bu aralar kimseyle konuşmak istemiyorum herkesten yavaş yavaş kopuyorum ani sinirlenmelerim oluyor konuşkan biriyimdir birisi benimle konuştuğunda onunla seve seve uzun uzun konuşurum daha doğrusu konuşurdum ama artık kafalarını yerinden ayırıp duvara fırlatmak istiyorum susmaları için katlanamıyorum kimseye ders bile çalışamıyorum 11. sınıfım daha ama hedefim yüksek olduğundan erkenden başlamıştım ama artık çalışamıyorum. Bazen o kadar kafam ağrıyor ki o kadar çok konuşuyor ki iç sesim kendi kafamı bile duvara fırlatasım geliyor ama yanlış anlaşılmasın migrenim yok. Normalde buraya yazmazdım hatta burdaki komik başlıkları Selin Kidil videosunu izlerdim ama sanırım o kadar çaresizim. Normalde kendimi çok ilgi manyağı biri olarak görürüm bu yüzden ''abi depresyondayım yaağğğ. s. s'' falan diye kimsenin başına gitmek istemiyorum ilgi manyağı olmaktan korkuyorum. Aslında çok sevecen biriydim herkesle arkadaş olurdum max 5 dk mı alır biriyle severek konuşmam ama artık böyle değil. Kendi aileme bile dayanamıyorum lütfen bana yardım edin nasıl çıkabilirim bu işin içinden?
Sanırım depresyondayım tedavi almadan nasıl kurtulurum?
Cevapla