Depresyonla destek almadan kurtulmak mümkün mü?

19 yaşındayım hayata tutunamiyorum artık belki bir çoğunuz bahane bazılarınız Ergenlikten dolayı diyebilir herkesin düşüncesine saygım var ama delirme noktasına geldim ve kendime zarar vermeye başladım bu zarar fiziksel olarak algılanmasın öyle bir şey yapmıyorum ama psikolojik olarak iyi olduğumu düşünmüyorum sağlıklı düşünemiyorum öğrenciyim destek almak istesem cebimde para yok ailem de zaten anlamıyor ama onlara kızmıyorum tabi ki çok seviyorum zaten anlamalarını da beklemiyorum üstüne üstlük polis olmayı düşünüyorum eğer bu sene bir üniversite ye gidip bir yere gelemezsem diye ama üniversiteye de bu psikoloji ile iyi bir altyapı hazırlayamiyorum destek alırsam memur hayatım yanar çıkmaza girdim hiçbir şey yapamıyorum belki de bazılarınız kendi kafana göre mi koydun teşhisi diyebilir evet öyle yardımcı olabilecek herhangi bir insan var mı?

Depresyonla destek almadan kurtulmak mümkün mü?
Cevapla