Güzel biriyim, mesleğim de var ancak insanların arasına girmek, sosyalleşmek istemiyorum neden olabilir?

Benim yarım kadar donanıma sahip olmayan arkadaşlarımın özgüveni tavanken benim yerlerde. Kimseyle arkadaşlık kurmak, sosyalleşmek istemiyorum. İçimden gelmiyor. Sizce neden olabilir ve ne yapmalıyım?
Güzel biriyim, mesleğim de var ancak insanların arasına girmek, sosyalleşmek istemiyorum neden olabilir?
Cevapla