kesinlikle öyle. hayır diyemeyen yakın arkadaşlarım var hep sonrasında pişman oluyorlar. ben onların aksine çok rahat hayır diyen birisiyim onların yaşadıklarını yaşamıyorum :)
Aileme kolay kolay hayır demem ama hayır demişsem o hayırdır bilirler ve üzerine gitmezler. Ha hayır demesini bilmeyenler elbette kolay kandırılır onlarda bir zahmet öğrensinler hayır demeyi!!!