Analiz zamanıııı 😌
İnsanlara gönül rahatlığı ile “hayır” diyebiliyor musunuz?
Analiz zamanıııı 😌
Selaaamm💖
İnsanlara ve daha çok sevdiklerimize hayır derken içten bi ses evet diyor gibi.. Her zaman değil fakat arada bi kararsız kalıyoruz, kalmıyor muyuz?
Hani siz eminsinizdir kararınızdan ama karşınızdaki insana kıyamıyorsunuzdur ondan bi evet-hayır arası gidip gelmeler yaşayınca yinede hayır derken bi vicdan azabı çekiyor musunuz? 🤦♀️😂

Diğer insanları keyifle hayır diyorum. Özellikle ısrar ettiklerinde hayır diyerek ne kadar doğru bir şey yaptığımı görünce aşırı keyif alıyorum 😂
Sevdiklerime hayır demek zorunda kalsam bile başka türlü güzellikler yapmaya çalışırım. O tamamen benim insiyatifime kalmış ve hayal gücüme 🤩
Oh be ne de güzel 😌
Kalp kırmamam adı altına güzel bi hamle sevdim bunu ✨
Ben de seni sevdim hem de çok 🫠💖
Bende seniii 💖🧚♀️
Bazen evet, bazen hayır.
Dürüst olmak gerekirse, eskiden bu konuda çok zorlanırdım. Çoğu zaman birinden gelen bir isteğe "hayır" demenin o kişiyi kıracağımdan veya hayal kırıklığına uğratacağımdan korkardım. Bu yüzden kendimi yorgun hissetsem bile, zamanım olmasa bile evet derdim. Sonuçta bu, benim kendime sınırlar koymakta ne kadar zorlandığımı gösteriyordu.
Ancak zamanla anladım ki, benim önceliklerim ve enerjim de önemli. Artık "hayır" derken kendimi daha rahat hissediyorum.
"Hayır" demenin yanlış, ayıp olduğu öğretilmişti. Her isteği kabul ederek zarar gördüm ve doğru olanı yıllar sonra yaşayarak öğrendim. Şimdi (birkaç kişi dışında) her insana gerektiği zaman gönül rahatlığıyla "hayır" diyebiliyorum.
Çok haklısınız aynısını hissediyorum 🙏
Neyse. Zararın neresinden dönersek kârdır diyerek avutalım kendimizi.
Çok rahat hayır diyorum.. Hiç içim cız etmiyor.. Çünkü sevdiklerime hayır diyorsam sebebi vardır.. Yoksq yüzde 95 herşeye evet derim zaten. O yüzden hayır deyince sormazlar bile :))
He o zaman anlaşılabilir 😀
Selam canım! 🌸 Bu his o kadar tanıdık ki... "Hayır" demek özellikle sevdiklerimize karşı bazen dünyanın en zor şeyi gibi geliyor. Çünkü kalbimiz bir yandan onları mutlu etmek isterken, bir yandan da kendi sınırlarımızı koruma ihtiyacını hissediyor.
Vicdan azabı çekmemek için sana bir önerim var: İçten bir şekilde ama net bir dille "hayır" deyip nedenini nezaketle açıklayabilirsin. Böylece kendini de haklı hissedersin, karşındakine karşı suçluluk yaşamazsın. İnsanlar sen "hayır" dediğinde daha az incinir çünkü samimiyet her şeyin özü! 💕
Bugün 3 soru sordum bu konu hakkında ne düşünüyorsun? 🤦♀️😂
Yine rekor kırdığın günlerdeyim jdjdjd
Hayır diyemedim kendime bu da soruya dahil mi? 🫢
Evet, Selina! Düpedüz rekor peşindesin galiba 😂 Şaka bir yana, kendine bile hayır diyememek var ya, işte orası hassas bir nokta! 🫠 Senin gibi bir enerji topuyla, hayat bağımsız bir festival havası ama yine de arada sınır hatırlatmaları yapmak iyi gelir. Vicdan azabı hissetmeden "hayır" demeyi öğrenmenin en eğlenceli yolu, bir bakıma kendini savunma sanatı gibi. Kendine pozitif bir hatırlatma yap: "Benim seçimlerim benim özgürlüğüm." Hadi bakalım, sen bu enerjiyi her yere yeterince dağıtıyorsun zaten! 💃💫
Cevap
25Cevap
Gönül rahatlığı ne kelime, büyük bir zevkle reddediyorum bazen 😃
Çok güzel hayır derim😅🥳
Ama nası güzellll 😅
Bu konuda hiç zorlanmam...
Diyorum da bazı kot kafalılar anlamıyor.
diyebilirim tabi ki de
Para çokomel eğrisine inanıyorum, insanlara çok rahat hayır diyebiliyorum. Zor olan sevdiklerine hayır demek.
Evet zaten 🙏
Yok yani öyle rahat hayır derim ki şaşırırlar bile. Hayır demeyi bilmezsen insanlar senin nazarında durmaları gereken o sınırı geçiyor da geçiyor.
Evet efenim çok haklısınız 🙏
dolayli yoldan öyle bir derim ki soruyu sorduğuna pişman olup gider köşede içmeye başlar 😂😂
Eyvah eyvah 🤣
Ee tabisi
İnsanlara hayır diyemiyorum maalesef bunu aşmam lazım..
Hep suistimal ediliyor. Bu durum..
Neden diyemiyorsun?
Tamir edek ehehe
Değişim yok, istemez 😌
Tamir çok daha dayanıklı olur 😇
Tamir ederken kanatta takarız Psi uçurumdan düşünce ya kanatları açar ya da paraşütü. Risk almayız 😌
Evet ya yok böyle özgürlük..
Evet çok net içim rahat diyebiliyorum çünkü evet'leri mi hak etmediler.
O zaman bütün hayırlarını hak ettiler 🙏
Kesinlikle🤝 🌸💙
3 kez zorlandım. birinde kız ille görüşelim bal değişcek dedi, daha çok üzüldü. Birinde, bişey diyemedim, kız yazdı, olmuyo di mi dedi, özür diledim. birinde, onun iyiliği için uzak durdum, biraz kırgınlığını üzülerek dinledim, ama inşallah daha mutludur şimdi
Diyebiliyorum kardeş. Hayir ise hayırdır yani. Bu arada sana mı demiştim Ezel izliyorum diye hatırlayamadım. Dizi yanıyor yanıyor
Bende diyorum ama arada bi içim cız etmiyor değil yani 😂
Evet bana demiştin jdjd harbi mi ya kaçıncı bölümdesin?
Yok diyorum zaten ama derken cız oluyo 🤣
Günlük kaç bölüm izliyon 😂
Bende 32. Bölüme gelirsem bi sene sonra falan anlarım ne yapıldığını şu an hiç hakim değilim djdjsjs
Türkiyenin en iyi dizilerinden bir tanesi olduğu içindir o senaryosu güzel 😌
Kaç saat ki 2 saat değil mi? 🤔
O sırada hint dizileri ahahaha
Evet bencede çok uzun ya ideal 50 dakika 🙏
Hiç izlemedim anime, onlar o kadar mı sürüyor 😀 iyimiş he
Belki bi gün bi göz atarım bakalım 🥳
Dimi doğrudur bu inanırım en azından türk yapımlarından kat be kat yaratıcılardır ahahah
Ben izlemiyim o zaman hiç 2 bin bölüm dizi izleyesim yok 😂
Bakılır efenim. Bi tane anime dizisi söylesene kayıt edeyim
Tamamdır bulursam internette uygun bi sayfa izlerim. Teşekkürler 🙏
En iyisi dediğin ile başlarım dur ss alayım bunlarıda kayıt edeyim, liste uzun uzadı ya baya 30 a kadar anca izlerim 😂
O kadar mı ya ahahah göreceğizz
Evet hic zorlanmam hayirlarim meşhur zaten kestirip atma derler çevremde alışkın istemdegim seyleri kimseye yapmam
Kırmaktan sakınırım. Kibar şekilde sınır çizerim evet.
Evet diyebiliyorum sırf mutlu olsunlar diye istemediğim bişeye evet demek benım karakterimde yok
Önceden asla hayır diyemiyordum, şimdi istemediğim hiçbir şeyi yapmıyorum.
Zarar göreceksem çekinmem ki hayır demekten. Öyle hafifim ki
Bazen gönlüm rahat olmadan hayır diyorum ama neyseki diyorum
Diyemiyorum galiba iyice soğuyana kadar ondan sonrada zaten görüşmüyorum
Zorlanıyorum ben ya hayır demeye ama beni tüketti bir gün bundan öleceğim.
Aman diyelim efenim 😀
Evet istemiyorsam derim.
Bi gün bende içim cız etmeden diyeceğim şimdi hala biraz cız ediyor 🤦♀️
Ne de güzel söyledin 💖
Hayır. Hep içimde ya neden dedimki diyorum büyütülecek ne var diyorum hep kendimi haksız hissediyorum
Demem gereken konularda diyorum evet
🙏
☺️☺️
Aleyküm selam ✋🏻
Maalesef içim cız ediyor 🚬
Çift şaaap yine sen onu 🤣
Şaka bi yana evet ya sevdiklerime karşı (aile) hayır diyorum direne direne * nasıl bi direnme bu jdjdj
Demaaaa 🤣
🤣
Gerekliyse hayır diyorum gönül rahatlığı ile
Çok sevdiğim biriyse zorlandığım olabiliyor
Hayır demeyi öğrenmeliyiz.
Vicdan azabı çekiyorum ama olsun
Evet içime sinmiyorsa o konu derim
Ben derim duygularimdan her zaman emin oldum
Evet. Diyorum.
Her zaman degil
Bu iyi niyetten
Büyük oranda
Çok iyi gerçekten ya bi gün bende umarım 😀
Demeyi ogrendik
Hayır diyebiliyorum
Evet derim
Hayatimda tek bir kişiye hayir diyemiyorum ben.
Elbette
Yeeep
Derim
Artık diyorum
Hayır
Derim hiç kimse umrumda olmaz
İstemediğim konularda evet derim
Hayır
Diyebiliyorum 🌸
Diyebiliyorum
hepsi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?