Genel olarak evden dışarı çıkmıyorum, kimse beni görsün istemiyorum. Psikolojik problemleri yenen var mı?

Ağır şeyler yaşadım bunları da atlatamadım. Yaşamıyorum resmen. Aşırı yiyorum. Kilo takıntımı çok fazla. Herşeyin önünde, aşamadım. Bazen pişman olup kustugum oluyor. Bir tek o olsa kafayı birşeye taktıysam düşünmeden edemiyorum aşırı rahatsızlık veriyor. Hep bi aşırılık var zaten ben de ortası yok. Düzelmeye karar veriyorum. İyi de gidiyorum birden tekrar mahvolmuş hissetmeye başlıyorum. Çok çabuk değişiyorum. Engel olamıyorum. Sanırom herşey için çok geç kaldım. Birkaç ay sonra 29 olucam bu yaşından sonra ne yapabilirim ki. Ne düzgün bir iş ne düzgün bir eş. Normal bir hayat yaşayamayacagım. Deneme tahtası oldum iyice. Olmayınca olmuyor
Genel olarak evden dışarı çıkmıyorum, kimse beni görsün istemiyorum. Psikolojik problemleri yenen var mı?
Cevapla