Evden dışarı pek çıkmıyorum, görücü gelen kimseyi de istemiyorum. Evde kalmaya mahkum muyum?

neden bilmiyorum ama kimseyle görüşmek ya da o yola girmek içimden gelmiyor kimseye karşı biseyde hissedemiyorum açıkçası evden pek çıkmıyorum çıktığımdada biyerlerden bişeyler oluyo açıkçası biriyle görüşüp tanışmaya korkuyorum sanırım bu yüzdende reddediyorum yaşım 23 zaman geçip gidiyor ve sanırım evde kalmaya mahkumum ben çünkü ne iş biliyorum ne başka bişey ot gibi yaşıyorum kısaca neden istediklerinede anlam veremiyorum zaten
Evden dışarı pek çıkmıyorum, görücü gelen kimseyi de istemiyorum. Evde kalmaya mahkum muyum?
Cevapla