Dışarı çıkmak istemiyorum ve kimseyle konuşmak istemiyorum ne yapabilirim?

dışarı çıkmıyorum çıkmak istemiyorum arkadaşımda yok zaten sadece tanıdığım tanıdığımı sandığım bir sürü insan var hiç yakın arkadaşım yok eskiden bir sürü arkadaşım vardı eğlenirdim 2 yıllık sevgilim vardı 2014ün kasımında ayrıldık ben hala onu seviyorum o yüzden kızlarada pek ilgim yok insanlarla konuşasımda gelmiyor arada bir sigara almaya ya da okul olunca okula gidiyorum bir de arada kuzenim halime üzülüp dışarı çıkartırıyor salak veya kötü bir insan olduğuma inanmıyorum yaşıtlarımın muhabbetleri hiç çekilmiyor boğuyor beni bilmiyorum arada intihar etmeyi düşünüyorum
Dışarı çıkmak istemiyorum ve kimseyle konuşmak istemiyorum ne yapabilirim?
Cevapla