Kendimi yalnızlığa atmak istiyorum hiç bir insan yüzü görmek istemiyorum. Bu dünyadan itibarımı kesmek ve bir tek Allah için öbür dünya için yaşamak ve ibadet iman etmek istiyorum. Neden mi zaten kendimi yalnız hissediyorum. Almanya da yaşıyorum kimse kimsenin umurunda değil ana baba evladını tanımıyor evladı günah mı işledi Allah yolunda mı nasıl ne yapıyor umurlarında değil. Satan satana kimse Allah’ın emirlerine ve peygamberimiz(sav) sünnetleri umurunda değil kimse gayret göstermiyor Mümin olmaya. Ellinden geldiği kadar tebliğ edersin yüzüne bakar dinliyormuş gibi ama umurunda hiç değil biliyorum Ahir zaman Allah’u Teala böyle olacağını buyurdu. Allah’ıma şükürler olsun çekeyim, ezileyim, aç kalayım, işkence göreyim bu dünya zindanım olsun yeter ki dinim imanım yerinde olsun yeter ki Allah’u Teala’ya laik kul peygamberimize (sav) laik ümmet ve İslam’a laik Mümin olabileyim.
1. Kendimi yalnızlığa atabilir miyim?
2. Bu durumda ne yapmam lazım?
3. Bu durumda neler yapabilirim? Şimdiden herkese Allah razı olsun.
1. Kendimi yalnızlığa atabilir miyim?
2. Bu durumda ne yapmam lazım?
3. Bu durumda neler yapabilirim? Şimdiden herkese Allah razı olsun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar