İnsanlardan uzak kalmak hiçbir insanın yüzünü görmek istemiyorum. Ne yapacağımı bilemiyorum.

Kendimi yalnızlığa atmak istiyorum hiç bir insan yüzü görmek istemiyorum. Bu dünyadan itibarımı kesmek ve bir tek Allah için öbür dünya için yaşamak ve ibadet iman etmek istiyorum. Neden mi zaten kendimi yalnız hissediyorum. Almanya da yaşıyorum kimse kimsenin umurunda değil ana baba evladını tanımıyor evladı günah mı işledi Allah yolunda mı nasıl ne yapıyor umurlarında değil. Satan satana kimse Allah’ın emirlerine ve peygamberimiz(sav) sünnetleri umurunda değil kimse gayret göstermiyor Mümin olmaya. Ellinden geldiği kadar tebliğ edersin yüzüne bakar dinliyormuş gibi ama umurunda hiç değil biliyorum Ahir zaman Allah’u Teala böyle olacağını buyurdu. Allah’ıma şükürler olsun çekeyim, ezileyim, aç kalayım, işkence göreyim bu dünya zindanım olsun yeter ki dinim imanım yerinde olsun yeter ki Allah’u Teala’ya laik kul peygamberimize (sav) laik ümmet ve İslam’a laik Mümin olabileyim.

1. Kendimi yalnızlığa atabilir miyim?

2. Bu durumda ne yapmam lazım?

3. Bu durumda neler yapabilirim? Şimdiden herkese Allah razı olsun.

İnsanlardan uzak kalmak hiçbir insanın yüzünü görmek istemiyorum. Ne yapacağımı bilemiyorum.
Cevapla