Sana göre geçmişi geçmişte bırakmanın yolu nedir?

Bana göre sadece düşünmemek yeterli değildir. Geçmişin izlerini geçmişte bırakmanın bir yolu da bir şeyleri affetmeyi bilmek gerektiğidir. İntikam almak yerine sadece bağışlamak..
Yaptığınız hataların sonucunda kendinizi bağışlamak içsel huzur için yeter de artar bile..
Ya sizce? Bunun başka yolu var mı, hadi anlatın bakalım..
Sana göre geçmişi geçmişte bırakmanın yolu nedir?
Sana göre geçmişi geçmişte bırakmanın yolu nedir?
Cevapla