Arkadaşlar yaşamak için çok çabalıyorum ama çok zorlanıyorum. Ben ne yapacağım?

Gerçekten çok fazla çaba gösteriyorum ama hayatımda yolunda giden hiçbir şey yok. Ben ne yapacağım bilmiyorum. Sürekli yaşamak istemediğmi düşünüyorum ama yaşamayı seviyorum. Yeni şeyler bulmaya çalışıyorum ama yapamıyorum. Yeni bir ilişkiye başlayamıyorum. Hayatıma kimi arkadaş diye alsam olmuyor yürümüyor. Sanki kimsenin umrunda değilmiş gibi hissediyorum. Biliyorum insanları birsürü derdi var herkes kendi yaşama çabasıyla meşgul ama en azından herkesin hayatında işte bu beni seviyor diyebileceği biri vardır. Ben o kişiyi bulamıyorum. Sevgisine güvenebileceğim kimseyi bulamıyorum. 21 yaşında bir öğrenciyim aileme yük gibi hissediyorum. Hiçbir faydam yok bu da canımı ayrıca sıkıyor. Bazen zor nefes aldığımı hissediyorum. Sanki boğazımda hep bir el varmış gibi. Bazen evde zor duruyorum kapıdan çıkıp koşasım geliyor. Bazen yatarken boğuluyorum yorgan üstümde büyük bir ağırlık gibi hissediyorum sanki karabasan gibi. Ben ne zaman mutlu hissedeceğim bilmiyorum eskisi gibi olmayı çok özledim. Bu yıl her konuda endişelerim çok fazla arttı. Ne yapacağım siz nasıl üstesinden geliyorsunuz? Bazen bu hayata ayak uyduramıyormuş gibi hissediyorum. Kendimi bu dünyada bir yabancı gibi hissediyorum. Ben şimdi ne yapacağım?
Arkadaşlar yaşamak için çok çabalıyorum ama çok zorlanıyorum. Ben ne yapacağım?
Cevapla