Hic arkadaşım yok bu şekilde yaşamak çok zor ne yapmalıyım?

Dışarıda gezen dolaşan arkadaşları gördükçe içim yanıyor ağlıyorum dışarıda benim arkadaşım yok diye çok zor bu şekilde hayat çok sıkıcı benim de hakkım Arkadaşlarımla gülüp eğlenmek 😭😭😭😭
Hic arkadaşım yok bu şekilde yaşamak çok zor ne yapmalıyım?
Cevapla