Asosyal ve tipsiz olduğum için kızlarla konuşmuyorum bu yaptığım mantıklımı sizce?

Konuşmak isteyenler oldu ama konuşmadım çünkü tipsiz asosyalim bu yüzden konuşmamam doğrumu sizce
Asosyal ve tipsiz olduğum için kızlarla konuşmuyorum bu yaptığım mantıklımı sizce?
Cevapla