Hiçbir kıza asılasım, konuşasım yok bu durum normal mi?

çok sıkıldım artık çok yapmacık gelmeye başladı her şey, bu duruma verilecek psikolojik bir tabir var mıdır?
Hiçbir kıza asılasım, konuşasım yok bu durum normal mi?
Cevapla