Kızlarla göz göze gelmeye çekiniyorum ben ezik biri miyim?

Tipim kötü ve özgüvensiz biriyim. Toplu taşımada vs bir kızla göz göze gelmeye dahi çekiniyorum. Çocukluğumdan beridir böyleyim. Bu beni ezik biri mi yapar?
Kızlarla göz göze gelmeye çekiniyorum ben ezik biri miyim?
Cevapla