Yetersiz biri olduğum için kızlardan uzak duruyorum doğru mu yapıyorum ?

Ben hem dış görünüş hem sosyal hemde karakter açısından kızlar karşısında yetersizim tipsizim boyum 1.73 konuşkan değilim sessiz sakin yapıya sahibim çevrem yok bu durumda beni hiçbir kız istemez bende onlardan uzak duruyorum onlarda benden uzak duruyor böyle yapmam doğru mu
Yetersiz biri olduğum için kızlardan uzak duruyorum doğru mu yapıyorum ?
Cevapla