
Yanlış anlaşılmak istemem fakat durum bu sizce yaptığım doğru mu?

Yanlış anlaşılmak istemem fakat durum bu sizce yaptığım doğru mu?
Mesafeli olmanız için tesettür var zaten. Tesettür bir kimliktir. Mesafeli durmanızı gerektirecek mesajlar içerir zaten. *gerçek tesettürden bahsediyorum*
Olması gereken gibi davranıyorsun bence arayışını belirttiğin için söylüyorum
En azından bu saygı duyduğunu gösterir ki kendi adıma teşekkür ediyorum.
Ancak maalesef çürük yumurtalar da mevcutmuş.
Açık kapalı farketmeksizin inançlara saygı duymalıyız.
Yani demek ki doğru yapıyorum. Senden örnek alarak öyle düşünen bir erkek ile asla istemezdin herhalde. bu yüzden kendi yaşam tarzıma göre ilerliyor oluşum mantıklı ve yerinde doğru o zaman.
Tabi ki kendi yaşam tarzına göre ilerleyişin mantıklı.
Ben keskin çizgileri olan bir insanım herkes öyle midir bilemiyorum dediğim gibi açıkta olsa bu fikrim kendi açımdan baki.
Kapalı olup belki onaylayan da olacaktır isteğini bilemiyorum. Veya sen sevdiğin için bunu dillendirmeyeceksin. Ancak genel itibariyle net olmak gerekirse herkes kendine uyanla devam etmeli ki için ve karşındakinin içi rahat olsun kanaatindeyim 😊
Evet herkes kendine uyanla devam etmelidir. :)
Rica ederim. Yukarıdaki bazı klasik üst perdeci bakışlı avanaklardan olmadığın ve saygı çerçevesinde yorumladığın için de ben de sana teşekkür ediyorum iyi geceler.
Rica ederim çok güzel yorumladın :)
Sağol canım seninde.
Bu tercihimiz sebebi ile hakaret etmeyip saygı duyduğun sürece bu davranışının yanlış olduğunu söylemeyiz. Bu da senin tercihin deriz ve konu biter 🙃
Neden hakaret edeyim? Saygı duyuyorum tabi ki bazı kapalı kızlar aşırı güzel mesela ilgi duysam bile mesafeli olabileceğini düşünerek uzak kalıyorum.
Hakaret eden o kadar çok insan var ki, bu yüzden bunu deme ihtiyacı hissettim
boş ver onları eğitimsiz kimseler.
Aynen öyle 😄
Cevap
6Cevap
E tabi din icin kapandilarsa onlar icin haram gunah zaten olmasi gereken de bu
Cogusu din icin deilde nese
@İstanbullu968 ne için o zaman aga
Cogusu kapalilarin haramin guzel oldugunu dusunen erkeklerin kapalilara cekildigini bilip ona gore giyinip ona gore yuruyup ona gore konusup ona gore koku suruyorlar hey gidi sen daha bisi orenmemissin
@İstanbullu968 evet bi çoğu sirf kapali fantezisi nebiliyim ilgi cekmek icin falan ya da moda anlayisi o oldugu icin kapaniyo ama sen kimin neden kapandigini bilemezsin tabiki uzak durmaya devam et
Ben zaten cogunluk dedim hepsi demedim ama uzak durmalik bisi yok kasinana gidiceksin
@İstanbullu968 ben böyle bilmiyordum geneli klasik islamcı ve evlenene kadar olmaz kafasında olduklarını sanıyordum sen tecrübelisin herhalde
Ahahaha ayyy kiyamam ya sen daha taze gelinmissin yahu olm seni yataga atarlar yatakda parcalarlar haberin yok o kapali dedigiklerinin cogu icindeki ejderhayi susturmaya calisiyor hey gidi
@İstanbullu968 ahahaha o kadar mı
Dostum suana kadar 25 den fazla kiz olmustur bunlarin 20 si kapaliydi alfa nokta koymustur konu kapanmistir :)
@İstanbullu968 nasıllar yatakta dediğin kadar mı
Lan gidip ozelden yapin su igrenc muhabbeti
Hepsi değil dostum ve + olarak her kadin seks objesi deildir narin noktalarina dokundugun her kadin sana teslim olur ama bicbirzaman kadinlari kullanma duygusuz iliski yasama duygu hissettiginle olki hayatini yasa ve seni aldatmayani asla aldatma ama kasinanida kasi
@qassanovaa enson yazdigimi okursan ogrenc birsey konusmuyorum yetiskin insanlariz
Haklısın abarttık biraz 😂
Onlar da insan niye yanlis anlasilasin aksi daha dikkat cekici
Bazıları çok estetik güzel ona lafım yok ama iş cinselliğe gelince yaşamazlar diye hep es geçiyorum kapalı kızları
Yok ya cinselliğe hep karşıdırlar diye sadece evlenince olur muhabbetinden düşünüp uzak duruyorum genelde
Doğru yapıyorum o zaman uzak durarak en iyisi :)
Emin ol cogu kapali seni susuz goturur getirir :)
Nasıl yani
Kanka cinsellik demissin. U donemin kapalilarknin cogu senden daha istekli seni cebinden cikarir emin ol
İstekler kişilerin mülkiyetidir o değerler sana ait elbette doğru, senin istek talebin bu çünki
Bu tamamıyla siyasal İslamcıların suçu genel olarak çoğumuz böyleyiz.
Kapalı var kapalı var aga, niyeti önemli, niyeti kötü olandan zaten uzak dur
Aşk konusunda mesafeliysen yaptiğin yanliş değil senin kararin o ama yakinlaşmayida 1 kere denemelisin
Ne anlamda yakınlaşmayı denemeliyim
Flörtleş
Sonra dindar ailesi tarafından vurulayım bir yerlerde
Anladim ben seni cinsellikle ilgili sıkıntı çekmezsin o senin kizi ikna etmene bağli ama biraz süre geçtikten sonra istemen daha iyi olur
Yani kapalı olması bundan kesinlikle uzak duruyor anlamına gelmez diyorsun anladım.
Doğru yanlışla alakasız ama böyle olman gerekiyor gibi hissettiriliyorsa sadece başları kapalı değil demek ki o kızların
Yani kapanmışsa zaten otomatik olarak bu tarz durumlara da kapanmıştır diye bir hissiyat ister istemez oluşuyor bence.
O hissiyatı kendileri doğrudan vermez zaten herhalde canım verenler olsa da bana öyle geliyor daha çok aslında
Kesinlikle çoğu öyle düşünüyordur bence bir erkek olarak söylüyorum çevremdeki çoğu erkek arkadaşım da benim gibi çünkü merak ettiysen.
Açık ve özgür kızlara daha bir ilgiliyizdir.
Yani nasıl bir mesafe
Cinsellik anlamında
Başı açık her kadına da öyle yaklaşmıyorum zaten dostum ama kapalı kızlarda daha bir mesafe oluşuyor ister istemez dostum
Teşekkürler demek ki doğru yapıyormuşum o zaman sevindim.
Biraz öyle evet sanki onlar açık kızlardan daha muhafazakar dır gibisinden düşündürüyor
Zorla kapanmışsa da sorun, çünkü ailesi ile ters düşmek gibi bir sorun yaratır sevgilisine. Gelenek diye olanlar da da benzerdir herhalde.
O zaman uzak durmak en iyisi. tabi sevip evlenmek isteyip mutlu olmak isteyenler uzak durmayabilir kendi tercihleri herkesin. :)
Olması gereken bu doğru yapıyorsun 👏
Yanlış onlar da insan ve açıktan bı farkı yok
Mesafe her zaman iyidir
Benim zaafım var sen ne diyon 😁
Sen bilirsin
Kapalı mısın?
Hayır
👍
Doğru olup olmadığını sen bilirsin
Sana olsa yanlış mesela;
Ne konuda mesafe.
Cinsellik
Yo yanlış
Nie?
Cinsellik yaşamazlar diye düşünüyorum hep
Pufff ne alaka ya. Evliyseniz her şey diğerlerinde olduğu gibi olur. Sevgililikten bahsediyorsan Bi zahmet uzak dur yaşamazlar yaşamamak lazım zaten. Hatta tesettürlü alakası yok Evliyken sadece yasanmali
Bu senin düşüncen
Herkes aynı düşünmek zorunda değil :)
Değil. Ama bu şekilde doğrusu. Yasin küçük bence
Yaşım 29
Ahshshshdhdh tamam hocam az çocukça geldi ondan kusura bakma
Neden çocukça gelsin ki mantıksız düşünmüşsün bence 40 yaşında adam da benimle aynı düşünceye sahip olabilir ki vardır da yani :)
Herkes evlenmeyi beklemek zorunda değil yani senin gibi düşünen de var düşünmeyen de özgür bir ülkeyiz
Evlenmeyi beklemk zorunda değil tabi. Sadece bunun böyle olmasının tesettürle Bi alakası olmayacağını bilmek için 29 yas yeterli. 15 yaşında sandim Allah var
Ben zaten kapalı kızlar özellikle cinsellik istemezler diye bir soru sormadığımı düşünüyorum. Kaldı ki alttaki bir yoruma cevap olarak ta yazdım, hiç bir kıza öyle yaklaşılmaz zaten sadece tesettürlü kadınların daha bir bu işe mesafeli gibi göründüklerinden mütevellit bana böyle bir algı oluşuyor demişim. :)
Tamam normaldir. Anlıyorum şu an
Yani sende 29 yaş 15 yaş falan biraz aşağılayıcı tarzda gibi hissettirdin bana yorumunu. Ayıp ettin.
Ya yok hakaret amacıyla yazmıyorum ben bu şekilde. Benim algimla alakalı tamamen.
Tamam o zaman sorun yok. 😉
Bende aynıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?