Kekeme olduğum için kızlar benden uzaklaşıyor. Bu yargılama yanlış değil mi?

Bende konusma bozukluğu var. Bir kızla konustugum da benden uzaklasiyor. Cok zoruma gidiyor. Insanlarin dış gorunusune gore yargiliyorlar. Sizce bu dogru mu? yanlis mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Bende konusma bozukluğu var. Bir kızla konustugum da benden uzaklasiyor. Cok zoruma gidiyor. Insanlarin dış gorunusune gore yargiliyorlar. Gercekten dis gorunuse bakmayan kizlar var mı . Sizce bu dogru mu? yanlis mi?
Kekeme olduğum için kızlar benden uzaklaşıyor. Bu yargılama yanlış değil mi?
Cevapla