Yakışıklı olduğumu düşünmediğim için hiçbir kızla konuşmuyorum?

Yakışıklı olduğumu düşünmediğim için hiçbir kızla konuşmuyorum mesela bir kızla bir olayda denk geliyoruz atıyorum stajda baya vakit aynı işleri yapıyoruz ben asla muhabbet etmiyorum onunla aynı yolda yürümüyorum yolda veya okulda gördüğümde konuşmuyorum selam vermiyorum Instagram'dan istek atmıyorum tıpkı yabancıymış gibi davranıyorum yanlış mı bu yaptığım? Yani kız rahatsız olmasın diye hiç rahatsız etmek istemiyorum
Yakışıklı olduğumu düşünmediğim için hiçbir kızla konuşmuyorum?
Cevapla