: )
Uykuyu düzene sokmak için uyumamak iyi bir yöntem mi?
: )
Aşırı uykusuz kalmak gün boyu uyutur ama yine uykusuzluk çekersin. Seni uyutmayan nedenleri düşün. Rahatlatıcı bir enstrüman sesi aç, kısık sesle dinle. Düşün, belki beynin yoruldukça uyursun
öğlen 2 gibi kalkıyorum uyutmayan neden bu , ğapfkidsgf yine bozdum kanki uyku düzenimi
O zaman tam bir gün uyuma dediğin gibi akşam üzeri yat. Uykun olsa bile sabah kalk ki ertesi günün akşamı yeniden uyuyabilesin. Yoksa bu kısır döngünün yemi olursun :)
Aynen öyle yapacağım kankim : ) senin uyku düzenin bozuk mu peki kanki sen niye gecenin bi vakti buradasın benim gibi : )
Benim nöbetim var, çalışıyorum. Hayat şartları :)
hastanede misin, her neredeysen başarılar diliyorum kardeşim benim
Laborant'ım, kimyager :) teşekkür ederim. Molami burada harcıyorum 🍀
İyi yapıyorsun kankim başarılar diliyorum sana tekrardan : ) ee nasıl geçiyor nöbet
Yorucu
Bilgilendirme olarak daha uyumadım kanki dewamkee
Uyumamaya devam o halde :)
hala uyumadım : D
Üç dört saatin var kendini iyice yor 😂 film falan izle beynin yorulsun
Merhaba, ben bunun iyi bir yöntem olduğunu düşünmüyorum. İnsanı fazlasıyla baş ağrısı veren ve mental anlamda da size kendinizi oldukça kötü hissettiren bir eylem bence. Eğer uykunuzu düzene sokabilmek istiyorsanız belli saatlerde uyumalı ve belli saatlerde uyumalısınız. Gün içerisinde de kendinizi zihinsel ve fiziksel olarak yeteri kadar yormalısınız ki rahatça uyuyabilesiniz. Şimdi sizin yapmanız gereken şey, güzelce bir duş almak ve sonrasında yatağınıza uzanmak olacaktır. Uyuma niyetiyle girmeden ama kafaya hiçbir şey takmadan ya da düşünmeden öylesine uzanın. Sonrasında zaten kendiliğinden uykunuz gelecektir ve duş aldığınız için de çok rahat bir şekilde uyuyacaksınız. Ama tavsiyem lütfen bir daha böyle yapmayın ve uyku düzeninizi bozmayın. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Teşekkür ederim ama sorun yatağa girdikten sonra başlıyor zaten en az 3 saat dönüp duruyorum neyse ki uyumadım hala bugün erken yatabileceğim : )
Rica ederim. İşte kendinizi yeterince yormadığınızdan kaynaklanıyor o durum :)
Bende mesleki açıdan cevap vermeyin en etkili yöntem yani gece uyuyamıyor san eğer o gün hiç uyumuyacaksın diğer gün akşam 10 gibi kafayı koyup yatacaksın
aynen öyle yapmayı düşünüyorum kanki
Mantıklı olan o saat 6 ile 7 arası zorlar biraz sonra önün açık korkma 😅
sen de yapmak ister misin kankacım
Yapalım pampa ayıpsın 😅
tamamdır o zaman 1 2 saate bi bilgilendirelim ne dersin ama kıyamam be uykun vardır belki kankim
Bilgilendirme değil pampa her saat son durum diyecez karışılıklı 😂
haha tamamdır knk ama şekerlemek bile yok : )
Sen elinle tutmadan ben ağzına vereyim yeterki sen kulundan lokum iste hezaman 😂
peki nasıl geçireceksin vaktini kanki
Yatakta uzanarak
Sen
ben dediğim gibi beleşe sims 4 yüklüyorum şu an : D
Kimden çaldın 😂
nasıl yükleyeceğini söyleyeyim mi knki pc ye youtube sağ olsun , apğiglikdfgd
Vay köy kurnazi seni 😂
tabii canımm : D
İnternet sıkıntım yoktur benim ya 😅
İyiymiş, söyle bakalım knki dizi izlemeyi sever misin
Ondada ben kurnazım kaçaktan izliyorum bulu TV neflix daha bir çoğu bir arada beleş 😂
ben de para vermiyorum tabii knk dizilla dizibox dizilab dizigom ve nice siteden kaçak izliyorum : D
Sen bir çay yap ozaman benide kaçak yoldan eve al 😂
akşldfadlşas kahve yapıcam uykum kaçsın : D
Banada yap 😂
Uyudun demi 😂
HAyıırr sen yapacağım dediğim zaman kesin yaparım : )
Hala uyumadım kanki bu diğer hesap :) 🔫
uyudun mu? hala uyumadım
Ayaktayım 😂
sen de mi aşfkjşasdfk
Ben izindeyim zaten 3 günde bir uyuyorum bir iki saat yetiyor bana 😂
uyku düzenim iyice bozuldu 13 saat uyudum ve şu an ayaktayım oooof
Takip et konuşalım
Cevap
6Cevap
Kendine uyku saatleri belirle her gün aynı saatte uyu aynı saatte uyan. Bunu bir süre sonra alışkanlık haline getireceksin zaten
hala uyumadım kanki başarılı devam ediyor şu an ama çok halsizim : (
Hayır yerine yeni yorulmak daha iyi bir yöntem spor yap baya yorul baya sizarsin saten.
uyumadım hala dewamke
1 gün boyunca hiç uyumamak. Ertesi gün akşam 11 gibi uyumak sabah da en geç 9 da kalkmak.
eveet : ) sen de yap knki
Uykum düzenli benim. 😅 Uyudum uyandım tekrar uyucam
Kendinizi erken kalkmaya zorlarsanız uykunuz da erken gelir nasıl ama :))
kalkamıyorum sorun orada : ( neyse sorun çözüldü çünkü şu ana kadar uyumadım gece uyuyacağım : D
az kaldı son 3 saat :D
La benimki niye düzelmiyor mk
knk bugün sen de uyuma
E şimdi uykum var
kaçta kalkıyorsun kanki
Sims 4 gerçekten beleş mi oldu ulannnnnn
yok kanka beleşciyim o yüzden aipfaisdasf
anlatiim sana sana nasıl indreceğini kanki
Ayyy uyumuyorum zaten gel kız özele
aha tamamdır knk geliyorm
knk sen yaz ama ben yeni açtım hesabı atamıyore : (
Takip ettiğin üyeler yazabiliyor sadece
istek attım knk
Bence mükemmel işe yarar diyorum
motive ediliyorum şu an gaza geldim
teşekkürler kanki
Dayanirsin dayan
hadi inş
Uyumadım daha saat 6 30 ve dewamke
hayıır cidden hiç uyumadım çook mutluyum şu an asşkljfşaklsdfj 4 bardak acı filtre kahve içtim ayaktayım : )
ahah aynen öyle yapacağııım : D dayanırım inş ya dayanırım aslında şu ana kadar dayanmışım : )
ahahjalsfdlk inş öyle olmaz ama alarm kuracağım :D
yok ya 23.00 gibi yatacağım için 9 çok geç olur 7 iyi gibi
iyi bir yöntem knk
tamamdır o zaman uyumuyoree etkilidir inş
öğlen uyursun sonra akşam uyursun 3 4 güne normale döner merak etme knk
hayır kanki uyumayacağım öğlen : ) bak yazarım buradan sana rahatsız olmazsan kankim
bende yapıcam lan
hadi be beraber yapalım bakalım dayanabilecek misiin ama uyumak yok bakk
tamam knk kahve yapcam ben 😂
tamamdır knk bekliyoruum
yaptın mı bakim kahveni
yani kismen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?