Uykuyu düzene sokmak için uyumamak iyi bir yöntem mi?

Saat 4 11 ve ben uyumadım, yüzümü falan yıkadım 3 tatlı kaşığı nescafe gold içtim sade şekersiz -nasıl içtin diye sormayın ağzımda hala tadı var- ve yarın 23.00 a kadar dayanacağım, dayanamazsın falan demeyin, kafaya koyduğum şeyi yaparım sırf bu soruyu sormak için hesap açtım çünkü soru hakkım bitmişti : /
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar öğlen 2 gibi kalkan biri olarak cidden bugün hiç uyumayacağım ve yarın 11 gibi yatıp sabahları 7 gibi kalkacağım ayrıca Sims 4 beleş yükleniyor şu an birazdan yüklenince oynayacağım
: )
Güncellemeler
+1 yıl
Gelin birlikte sabahlayalım vee uykumuzu düzene sokalım kankiler, böylece ayının kış uykusuna yattığı gibi yatmayız öğlene kadar tabii istisnalar vardır arada : )
Uykuyu düzene sokmak için uyumamak iyi bir yöntem mi?
Cevapla