Kendimden örnek vereyim Allah kahretmesin ki kindar biri hiç değilim.
Zaten başıma ne geldiyse kin tutamadigimdan geldi :')
Zaten başıma ne geldiyse kin tutamadigimdan geldi :')
Eskiden çok kindar bir yapım vardı, o yanlışı unutmaz elbet intikamını alırdım. Büyüdükçe nedense kin falan kalmadı. Takmıyorum artık, olgunluk kazanmak böyle bir şey demek ki.
Katılıyorum dediklerinize
Cevap
12Cevap
Bana karsi herhangi birinin yanlis davranmasina izin vermem davranamaz cunku art niyetli olmadigimi karakterimi herkes bilir olduda yanlis davrandi biri ugrasamam susarim. Allaha havale ederim sanki bi tek derdimiz bize yanlis yapilmasi umursamam zamanla sizde zor bir hayat yasayip belli sorunlarla savasip cok sey tecrube ettiginizde bos seyleri gormezden gelip umursamazsiniz bile
Kin beslememek direkt yol veririm dahada muhattap olmam
Kin değilde artik eski ilişkimi koruyamam uzak dururum. Bu kimden çok ayağını denk almak diye tabir edilen şey. Bir yerden saldırı gelecekse zırhını kuşanır oturursun. Gardini düşüremezsin
Hayatımdan çıkardığım insanlara karşı kin beslemiyorum. Hayatımın içerisinde zaten yoklar, neden kin tutarak hayatımın kıyısında köşesinde tutayım ki?
Kin beslemem ama net sınırlar çizerim kesinlikle bir daha bana yanlış yapması için yolu olmaz...
Canin yeterince yakilmamis demek ki birileri canini gercekten acitsin k zaman sen de kjn tutmayi ogreniceksin. Ben de hic kin tutamazdim
Kin tutmam ama o anda ağzının payını veririm :D
Aha bende boyleyim 😃😃
😂😂😂😂😂😂
Gece gece güldürdün beni Allah'ta seni güldürsün 😂😂
Çok fazla kinciyim , yıllar geçse gene intikam alırım.
Gün geçtikçe daha çok kinlenirim
e yani ben çok kindarım
Olsun sen yinede gönlünü kirletme
😊
Kinci biriyim
Ne güzel
Beslemek lazım
Keşke besleyebilsem
Kin tutmuyorum
Bende 🥺
Çok kazık yeriz biz kdkdıd
Yaa niye öyle dedin geçen yediğim kazığı aklıma getittirdin ne güzel unutmuştum fjmfkfkd ama doğru gerçekler acıtır
Ne kazık yedin be fjdjdj
Boşver 🙂
Sen yememissindir kesin
Ben sağlam bi kazık yedim ya en güvendiğimden
Ayy üzüldüm bak şimdi
Aman yapacak bişey yok hayat devam ediyor 🤷♂️
Evet dewam ediyor şu koronada olmasa
Anından cevap vermemişsem zaman kollarım. Siqerim.
Kin beslemem ama unutmamda yapılanı
Beslemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?