Bir insanın kendini motive etmeye çalışması kolay değildir..
Siz bu konu da ne kadar başarılısınız?
Siz bu konu da ne kadar başarılısınız?


-Tam motive etmek için çabalarken , başarıya ulaştığımı sandığım anda tekrardan mutsuzluk sebebim aklıma geliyor..
Sonrasında sil baştan devam ediyor.
Moralim bozuk olduğunda kafamı dağıtacak şeyler yaparım, arkadaşlarla dışarıya çıkarım, oyun oynarım, gezerim, uyurum ya da ne bileyim bir şeyle meşgul olurum.
Moralim bozuk olduğu zaman kimseyi gözüm görmesin modunda olurum
Sonra diner sinirim 😀
Cevap
10Cevap
Bir anda çeviririm hayatı
Moralim bozuldu mu motorla sürat yaparım. Sonra trafiktekilerle münakaşaya girerim😒 Düşündüm de hiç de başarılı değilmişim😏
Hiç basarili degilim. Daha beter batiriyorum kendimi. Arkdaslarim ve sevdiklerim iyi geliyor ama
Saniyeler almaz. Çünkü ben hayatımı bir defa elime aldım, ikinci şansım yok.
Kendimi motive etmem, sinirim geçene kadar dinlenirim
Çok değil ama modumu %60 aşağıya indirmem. "" Allah var GAM yok, Ben bilmem O bilir "" derim. Kalbimi rahatlatırım
iyi hissetmek ve olumsuz dusunceler arasında ince bir cizgi vardır. kisi kendini tanırsa sorunların üstesinden gelmesi kolaylasır. sahip oldugumuz hersey icimizde.
Müziğe vururum kendimi sonra zamanla unuturum...
Motive edemiyoruz dayaniyoruz alkole
Üstüme yoktur bu konuda.
bu ülkede herşey sorun
Oldukça başarılıyım 🌺
Tiktok'a giriyom moralim düzeliyo
Türkü dinlerim
Moralime daha çok sıçma*ta üstüme yoktur
Cok kotuyum
%100
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?