Moraliniz bozuk olduğunda kendinizi nasıl motive edersiniz?

Moraliniz bozuk olduğunda kendinizi nasıl motive edersiniz?

Eğer ki morelim bozuksa aklıma komik anılarımı getirmeye çalışıyorum bu beni güldürüyor motivasyon oluyorum ya da ailemi sevdiklerimi düşünüyorum. bazende gider abime bulaşırım bu hem aklımdaki sıkıntılarımı unutturuyor hemde insan stres atıyor buda güzel bir motivasyon kaynağı benim için
Cevap
17Cevap
Ben genelde sigara içiyorum.. ya da bu siteye giriyorum burası bana iyi geliyor moralim bozuk olduğu zamanlarda.
buda geçecek
her şey geçti
buda geçecek az sık dişini geçecek diyorum
geçiyor da..
geçmeyen bir şey yok netice de
Gecmeyen seyler de oluyor bazen.. ve gerçekten geçmiyor. Hep daha kötüye gidiyor
o zaman da sevdiklerine yaslanman gerekiyor
bazen tek başına aşamıyorsun
geçmese de birisi sırtını sıvazlamalı..
kimse yok diyorsan o zaman zor geçecek demek
Sabır diliyorum
Bazen sevdikelrini uzmemek icin de icinde tutuyor insan bazı şeyleri. Biktirmak istemiyorum mesela. Cocuklarimin aklinda surekli hasta bir anne olarak kalmak istemiyorum, ama gözümün icine bakıyorlar annem acaba nasil diye, gülsemde anliyor kizim, kimle sohbet etse beni anlatıyor.
çocuklar için haklısın..
ama eşiniz varsa
ona sırtınızı yaslayabilirsiniz mesala
yani paylaşmadıkça sanırım daha da zor gelir bazı şeyler
Ben bi süre yanlız kalmayı tercih ediyorum bi toparlyorum
Sövüyorum? Lan öyle demeyin bence psikolojik rahatlatma sağlıyor yani. Sövmeyekte alkole mi verek kendimizi?
İçgici, gumarcı olup, it daşlayıp gezek mi. En temizi sövmek.
eskiden kardeşimle oyun oynardım ama şimdi bir ailem bile yok..4aydır moralim bozuk intihar yakın.
Ailen neden yok?
vefat ettiler
Basin sağolsun
sağ ol
neler yaşadığını bizler tabi ki bilemeyiz ama lütfen intiharı sil aklından
Şehir merkezinden uzakta bulunan parklara gidip gezerek moralimi düzeltirim.
Gülmek her zaman iyi gelmiştir kaliteli bir sohbet her şeyi çözer
Hemen moralimi yükseltecek neşet friendslerime koşarım
Zamana bırakırım. Gerçekten moralim bozuksa düzelmiyo çünkü. Yaptıklarımdan da keyif alamıyorum
Gündüz ise dışarı çıkar yürürüm. Gece spor yapar unutmaya calisirim
yalnız kalıp yeni bir yol planı tasarlayıp, onu uygulamaya koyuyorum
Köpeklerimi gezdiririm mesela
Kedi-kuş-balik var. Normalde onalrla. ilgilenirdim, ama artik yetmiyor gibi.
"s*ktir et" en etkili motive cümlesidir.
Pek işe yaramıyor o cümle.
Şu an o kadar bozuk ki motive edemiyorum
Bende oyleyim 🥺🥺
Ne oldu
Yarın ola hayırola derim
Motive edemiyorum
🥺
Karışık takılırım
3 günlük dünya üzülme
Edemiyorum ne yazık ki
Amuda kalkarım
edemiyorum
Asılarak
Uyurum
Konuşmaya birini ararım
Müzik dinlerim yürürüm seyahate çıkarım
Değişiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?