Olumsuz, teslimiyetçi ya da iyi olmayan, depresif düşüncelere kapılırsanız öyle bir insan olursunuz.
Bir insan gün boyu düşündüğü şeydir.
Ralph Waldo Emerson
Bir insan gün boyu düşündüğü şeydir.
Ralph Waldo Emerson
Katılmıyorum bazen başkalarının sorumlulukları senin üzerine kalmıştır bazen kendin için yasayamiyorsundur yaşam kavgası olmayan birinin düşünceleriyle refah seviyesi, sosyoekonomik düzeyi iyi olan birinin düşünceleri aynı olmaz bana göre
Haklısınız ama olumlu düşünmek lazım. Olumsuz düşüncenin bize bir faydası yok.
Gerçekçi düşünmek lazım. Olumsuzun içinde olumluya yer olmuyor bazen 😅 yani kavgayla büyümüş insanları yenmek için tatlı söz yetmiyor anladığı dilden konuşmak gerekiyor insanlarin. Ama umuyorum hala olumlu dusuncenin gücüne inananlar bu sekilde yenerler olumsuzluklari
Öyleleriyle konuşmayacağız :D
Öyleleri benim ailem aksksks
Bende de var :) Ne yapalım. Her seferinde dinleyecek olursak işimiz var. Kafaya takma
😅 eksiliklerini gormeyelim canlari sağ olsun. Ama benimkiler biraz uyanik ya da baskıcı diyeyim hak helallik sokuyorlar işin içine 😄😄 yine de saol. Görüyorsun işte bazı istisna durumlar hep oluyor canlı örnegiyim
Cevap
1Cevap
Ve o düşüncenin esiridir.
Aklın neyse zikrin odur demişler, doğrudur.
Abooooo ben neyim simdi aboooo haşa tövbe 🤣
ben gün boyu para düsünüyorum ya
Güzel, peki nasıl kazanmayı düşünüyorsunuz?
hayırrrrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?